Max ICT B.V. - Gilze

Adres: Hercules 20, 5126 RK Gilze, Nederland.
Telefoon: 135774574.
Website: maxict.nl.
Specialiteiten: Elektronicawinkel, Computeronderdelenwinkel, Softwarewinkel, Computerwinkel, Leverancier van elektronische onderdelen.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Levering op dezelfde dag, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Montageservice, Betaalpassen, Creditcards, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 1471 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.3/5.

Locatie van Max ICT B.V.

Max ICT B.V. is een belangrijke speler in de wereld van informatica en elektronica, gespecialiseerd in de verkoop van elektronische componenten, computerdelen, software en complete computersystemen. Met een gevestigde adres op Hercules 20, 5126 RK Gilze, Nederland, is dit bedrijf makkelijk bereikbaar voor klanten uit het hele land.

Hun specialiteiten zijn breed gefocust en omvatten alles van een elektronicawinkel, computeronderdelenwinkel, softwarewinkel tot een computerwinkel en leverancier van elektronische componenten. Met zo'n divers aanbod zijn ze in staat om alle behoeften van hun klanten te voorzien, zowel voor particulieren als voor bedrijven.

Max ICT B.V. biedt niet alleen een uitgebreid assortiment, maar ook een aantal interessante diensten, zoals bezorging, ophalen in de winkel, levering op dezelfde dag, montageservice en betaalpassen en creditcards als betaalmogelijkheden. Voor klanten met een beperking bieden ze een rolstoeltoegankelijke ingang en parkeerplaats.

Het bedrijf heeft 1471 recensies op Google My Business gekregen en scoort gemiddeld een 3.3/5. Dit toont aan dat klanten in het algemeen tevreden zijn met de diensten en producten die ze bieden, maar er is ook ruimte voor verbetering.

Als je op zoek bent naar een betrouwbare en complete bron voor al je informatica- en elektronicabehoeften, dan is Max ICT B.V. zeker een bedrijf dat je moet overwegen. Met hun uitgebreide assortiment, diensten en gemakkelijke bereikbaarheid, zijn ze een goede keuze voor iedereen. Wij raden aan om hun website te bezoeken voor meer informatie en om direct contact op te nemen met hun team.

Beoordelingen van Max ICT B.V.

Max ICT B.V. - Gilze
Martijn Hol
1/5

Mijn ervaring met MaxICT is allesbehalve positief. Sinds 27 september heb ik een retour lopen, en het proces is dramatisch verlopen. Het grootste probleem is de communicatie; ik krijg nauwelijks updates over mijn retourstatus en voel me in het ongewisse.

De medewerker die ik aan de telefoon sprak, was vriendelijk, maar het lijkt erop dat hij alleen staat in deze situatie. Ondanks zijn goede bedoelingen, gaf hij aan dat hij alles zelf moet regelen, wat de zaken alleen maar ingewikkelder maakt. MaxICT lijkt enorm achter te lopen in hun retourproces, wat frustrerend is.

Op dit moment ben ik niet alleen mijn geld kwijt, maar ook mijn videokaart, en het is een grote uitdaging om grip op de situatie te krijgen. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd zonder enige oplossing in zicht. Na zes weken wachten, voel ik me totaal vergeten en niet serieus genomen als klant.

Ik raad zeker af om hier iets te bestellen. MaxICT toont geen verantwoordelijkheid voor hun klanten en lijkt geen begrip te hebben voor de situatie waarin ik verkeer. Het is teleurstellend om te zien hoe een bedrijf met zijn klanten omgaat.

Max ICT B.V. - Gilze
superijs
1/5

ze zeiden vandaag besteld, over 3-5 werkdagen in huis. Ik heb vervolgens 10 werkdagen gewacht. Toen hadden ze ook nog het verkeerde product opgestuurd. Retournering aangevraagd en ze zeiden oh, lever het maar in bij een DHL service point. Helaas was het pakket te groot om het in te leveren bij een DHL service point dus moest ik daar ook weer achteraan. Uiteindelijk een GLS pakketbon gekregen en via GLS terug gestuurd. GLS zei na 2-3 dagen dat het pakket was bezorgd. Uiteindelijk heb ik daarna nog 2 weken moeten wachten tot ze eindelijk mijn retournering hebben verwerkt. Meerdere keren gebeld, niet een keer "sorry voor het ongemak" gehoord en ook niks om mij te helpen. Toen ik belde zeiden ze dat ze het product dat ik had besteld niet hadden. Toen ik later keek zag ik dat het wel gewoon te koop stond op hun site, voor 3x de prijs die ik ervoor heb betaald. schandalig

Max ICT B.V. - Gilze
Nigel Westland
2/5

Ik ben ergens achter gekomen. Ik heb ooit hier een telefoon besteld en dat ging gelijk goed. Dit omdat Maxict hem zelf op voorraad had ipv een leverancier. Ik heb nu echter iets besteld via een leverancier. Dit op tijd woensdag gedaan en donderdag niks gehad. Toen gebeld en dan zou ik gisteravond of vanochtend nog iets krijgen. In de order zelf staat dat die gisteren zou komen, maar wordt via de leverancier niet op de hoogte gehouden. Moet ik thuisblijven, komt die avonds. Via telefoon wordt wel gereageerd maar via mail niet. Ik had hem besteld omdat ik morgen op vakantie gaat. Als die niet vandaag komt mag die ook geannuleerd worden en geld via de betaalmethode terug. Want blijkbaar gaat het alleen goed als het via Maxict zelf gaat en niet via een leverancier.

Max ICT B.V. - Gilze
Mark Dekker
1/5

RMA aangemeld op 17-09. Meermaals om een update gevraagd maar krijg gewoon geen reactie. Staat dit bedrijf op omvallen

17-09-2024 17:48:48 Aanvraag in behandeling. Stuur nog geen producten naar ons toe.

Max ICT B.V. - Gilze
Tim Vandekerckhove
1/5

Onbetrouwbare levertijd: "voor dat uur besteld, morgen in huis", 5 dagen later pas geleverd.
Retour policy: "antwoord binnen de 3 werkdagen" : 2 weken later nog geen nieuws, email sturen, 2 dagen later nog geen antwoord. Telefoneren, dan pas kan iets plots terug worden opgevolgd, nog steeds in "blijde" verwachting...
Als zakelijke klant heb je, in tegenstelling tot particuliere klant blijkbaar geen recht op hun 14 dagen retour-recht (elders wel, en zelfs 30dagen, wettelijk verplicht?)
Zoals alle slechte reviews/scores op bijna ieder review platform laten vermoeden: vermijden, deze handel.

Max ICT B.V. - Gilze
Jordi
1/5

Eigenlijk maar een woord voor: oplichters. Maanden geleden mijn defecte Eufy plus Homebase geretourneerd. Deze zou naar de leverancier gestuurd worden. Na meerdere keren gevraagd te hebben ligt hij blijkbaar nog steeds bij de leverancier.

We zijn nu 6 maanden verder en ik heb mijn Eufy nog steeds niet terug. Ook heb ik geen (deel) van mijn geld terug gekregen. Je krijgt gewoon geen reactie. Schandelijk. 180 euro weg!!

Max ICT B.V. - Gilze
KLUSSENBEDRIJF ROORDING
1/5

Koop hier nooit wat met in3. Zit nu al 64 dagen te wachten tot het product terug bij Max ICT is! Terwijl ik het product nooit in handen heb gehad maar vanuit PostNL retour heb gedaan omdat het product naar meer dan 2 weken pas geleverd was bij Primera. En ik al voorzien was van een andere product heb ik er vanaf gezien maar het probleem is en wordt dus niet opgelost al met al een waardeloos bedrijf met totaal geen communicatie (advies communiceer is met in3)

Max ICT B.V. - Gilze
ICT 3Bruggen
1/5

Onze ervaring met dit bedrijf is ronduit teleurstellend. Ze fungeren niet meer dan als simpele dozenschuivers. We hebben een printer bij hen aangeschaft die vanaf dag één defect was. Helaas zijn we sindsdien van het kastje naar de muur gestuurd. Er worden beloften gedaan dat we gebeld zullen worden, maar vervolgens wordt er keihard gelogen dat er nooit afspraken zijn gemaakt. Wij waren zelfs bereid om onze beladministratie logs te overhandigen omdat zij beweerden nooit contact met ons te hebben gehad. Het lijkt erop dat de administratie logs nooit worden bijgehouden, wat het oplossen van problemen vrijwel onmogelijk maakt. Als zakelijke leverancier is het werken met zo'n partij verre van prettig. We kunnen dit bedrijf dan ook niet aanbevelen.

Go up