Gemeente Lansingerland - Bergschenhoek

Adres: Tobias Asserlaan 1, 2662 SB Bergschenhoek, Nederland.
Telefoon: 108004000.
Website: lansingerland.nl.
Specialiteiten: Lokaal overheidskantoor.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 39 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.5/5.

Locatie van Gemeente Lansingerland

Gemeente Lansingerland, een lokaal overheidskantoor, is gevestigd aan de Tobias Asserlaan 1, 2662 SB Bergschenhoek, Nederland. Het kantoor is gemakkelijk bereikbaar met openbaar vervoer en beschikt over een rolstoeltoegankelijke ingang en rolstoeltoegankelijke parking. U kunt hen ook bereiken via telefoon op 108004000.

Op de website van Gemeente Lansingerland lansingerland.nl vindt u alle informatie over de diensten die zij aanbieden, inclusief het aanvragen van vergunningen, melden van veranderingen en veel meer. Als u op zoek bent naar specifieke informatie, raad ik u aan om de website te doorzoeken of contact op te nemen met het kantoor via het contactformulier op de website.

Gemeente Lansingerland heeft 39 recensies op Google My Business, met een gemiddelde mening van 3.5/5. Deze recensies kunnen u helpen om een beeld te vormen van de ervaringen van andere bezoekers en kunnen u assisteren bij het besluit nemen om contact op te nemen met het kantoor.

Als u op het punt staat om contact op te nemen met Gemeente Lansingerland, dan raad ik u aan om dit te doen via de website. Hierdoor kunt u ervoor zorgen dat u uw vraag of opmerking duidelijk en volledig kunt formuleren en u kunt verwachten snel en efficiënt een antwoord te krijgen.

Beoordelingen van Gemeente Lansingerland

Gemeente Lansingerland - Bergschenhoek
Marco Van Der Toorn
1/5

Ik dacht dat gemeente in Lansingerland het beste voor hadden met hun bewoners. Nou niet dus. Staat er aan de Jupiter een hele mooie kerstboom. Deze is in 30 jaar uitgegroeid tot een bezienswaardigheid. Met kerst gaan de lichtjes aan, die de bewoners zelf hebben gekocht en erin hebben gehangen. Nu was er tijdens graaf werkzaamheden door de gemeente Lansingerland.. de kerstverlichting kapot gereden. De aannemer heeft verlichting vergoed. We hebben nu dus professionele verlichting gekocht. Had ik gevraagd of de gemeente, ons eventueel zouden kunnen helpen om de nieuwe verlichting, in de boom te hangen. Omdat ik zelf nu niet meer kan doen. Door een foute heup operatie, kan ik moeilijk lopen. Kreeg ik eindelijk na 2 weken een meneer aan de lijn. Die zeer verveeld en agressief, reageerde. Ik wilde vragen of eventueel de gemeente Lansingerland, mij konden helpen met de nieuwe verlichting in de boom te kunnen ophangen. Omdat ze met de kerst zelf ook bomen neer zetten met verlichting . Nou waar ik het lef vandaan haalde om dit te vragen. Ze waren geen filantropische instelling. En ik mag van geluk spreken dat de boom niet verwijderd was. Want hij staat niet in het bestemmingsplan. Nou van hulp van de gemeente, daar kan je als bewoner HELEMAAL NIETS VAN VERWACHTEN. Ik wil bij deze dan ook de gemeente Lansingerland vriendelijk bedanken voor het NIET helpen. Marco van der Toorn.

Gemeente Lansingerland - Bergschenhoek
janneke z
1/5

Ik kom mijn paspoort ophalen, zit ik te wachten bij de receptie ( wat het gezicht is van een bedrijf) staan er eerst twee mannen waarschijnlijk een beveiliger en zijn vriend ( ze spraken mekaar aan als matties) daarna kwam er een man bij ( met scheuren in broek en gympen ) zo stonden op een gegeven moment vier man te chillen ( anders kan ik het niet noemen, ze zagen mij en uiteindelijk zei de man met scheuren in broek onduidelijk 'kan ik helpen' overgens netjes mijn paspoort gekregen.

Ik begrijp de gemeente over diversiteit maar geef dan wel even een curcus of zo,hoe kom je over bij klant.

Gemeente Lansingerland - Bergschenhoek
This is a animal planet
1/5

De meest onvriendelijke klantenservice die ik ooit aan de telefoon heb gehad. Iedereen keer als ik bel de zelfde toon; bij allemaal hatelijk, chagrijnig, respectloos, kortaf, je niet uit laten praten, nergens vanaf weten, zeggen allemaal wat anders bij de zelfde vraag. Ze lijken er allemaal geen zin in te hebben om je te woord te staan en lijken zelfs geïrriteerd dat je beld. Zoek een andere baan als je niet met mensen kunt omgaan, en niet gaan denken dat je boven iemand kunt staan met je amtenaars baantje.
Zelfs één ster is teveel.

Mvg, Een pensionaris

Gemeente Lansingerland - Bergschenhoek
Helena
1/5

Op het gemeentehuis zijn ze vriendelijk. Maar als je belt, echt alleen maar sacho dames aan de lijn. Kortaf. Niet vriendelijk en snauwend. Volgens mij moet je dan een ander beroep gaan kiezen als je niet klantvriendelijk kan zijn... vreselijk naar als ik moet bellen, want het lijkt wel een cultuur daar aan de telefoon. Vragen over afval, zuchtend en argwanend worden ze beantwoord. Zoek gewoon dan een andere baan als je het niet met plezier doet. Je doet afbreuk aan de service van lansingerland zo....zonde gewoon.

Gemeente Lansingerland - Bergschenhoek
Djesh B
1/5

Meest onklantvriendelijke mensen werken bij de publiekszaken. Onbeschoft, agressief, escalerend, zitten er niet om de burger te bedienen, maar om hun ego te strelen. Thuis hebben ze natuurlijk niks te vertellen dus spelen de tiran bij burgerzaken.

Gemeente Lansingerland - Bergschenhoek
Xavier Dijk
4/5

Erg vriendelijk geholpen bij het aanvragen van een nieuw paspoort! Ik kwam binnen en werd direct geholpen. Dit ligt misschien ook wel aan het tijdstip, ik had namelijk 's avonds een afspraak en was de laatste van die dag. Als we het niet over de prijs hebben was alles helemaal super!

Gemeente Lansingerland - Bergschenhoek
Hans vandenBerg
1/5

Verschrikkelijk onvriendelijk.
Werd er als 75 jarige gekleineerd.
Ze houden aan de ontvangst bali, geen rekening met ouderen, die niet digitaal iets kunnen melden of aanvragen.
Ze sturen je gewoon weg, en je kan weer een nieuwe afspraak maken.
Een grote schande voor het beleid van Lansingerland.

Gemeente Lansingerland - Bergschenhoek
Mariska Paap - Tegelaar
1/5

Ondanks afspraak lang wachten om ID dochtertje aan te vragen, bij ophalen bleken er na heel lang uitzoeken fouten te zijn gemaakt dus met lege handen naar huis en dan weer heel lang wachten (50 min) om op te halen.. Als ik dan vraag waarom het zo lang moet duren en de situatie uitleg word ik gewoon als een klein kind weggestuurd!

Vind het echt belachelijk dat me dochtertje en ik zo'n 2,5 uur bezig zijn geweest voor een ID wat normaal met gemak binnen een half uur kan. Is dit service?

Go up