Probo - Digitale print & fulfilment partner - Dokkum

Adres: Fortuinweg 17, 9101 PE Dokkum, Nederland.
Telefoon: 880223200.
Website: probo.nl
Specialiteiten: Digitale drukkerij, Commerciële drukkerij.
Andere interessante gegevens: Online afspraken, Services op bedrijfslocatie, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 94 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.8/5.

📌 Locatie van Probo - Digitale print & fulfilment partner

Probo - Digitale print & fulfilment partner Fortuinweg 17, 9101 PE Dokkum, Nederland

⏰ Openingstijden van Probo - Digitale print & fulfilment partner

  • Maandag: 08:00–21:30
  • Dinsdag: 08:00–21:30
  • Woensdag: 08:00–21:30
  • Donderdag: 08:00–21:30
  • Vrijdag: 08:00–21:30
  • Zaterdag: 08:00–17:00
  • Zondag: Gesloten

Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van Probo – Digitale print & fulfillment partner, geschreven in een formele, vriendelijke en informatieve stijl, met de gevraagde

👍 Beoordelingen van Probo - Digitale print & fulfilment partner

Probo - Digitale print & fulfilment partner - Dokkum
Weilun Z. (. G. ?. ?.
1/5

Ik heb er echt genoeg van. Als klant van Probo voor bijna vijf jaar, wil ik echt niets negatiefs zeggen over hen, maar deze kwestie is al die jaren nooit opgelost en heeft me veel verlies en impact bezorgd. Elke keer als ik op hun website een bestelling plaats, moet ik heel voorzichtig en voorzichtig zijn. Omdat ze nooit controleren of de geüploade documenten correct zijn of de gedrukte producten correct zijn. Dit heeft me veel klantenvertrouwen gekost en veel bestellingen verpest. Dit is iets wat ze niet kunnen goedmaken. Als ik contact opneem met hun klantenservice, zijn ze erg arrogant en zeggen ze dat hun bedrijf te groot is om te controleren. Dit excuus is echt teleurstellend en maakt me boos. Probo besteedt elke keer zoveel geld aan het promoten van hun voordelen, maar ze hebben dit dodelijke nadeel nooit opgelost. Ik heb eerder al feedback via Google gegeven aan hun bedrijf, maar het lijkt geen effect te hebben gehad. Het is nu al 2024, AI is al erg volwassen en betrouwbaar. Dit jaar heb ik zes keer besteld en drie van die bestellingen hadden problemen, waarvan twee zeer ernstige fouten waren. Ik denk, als jullie echt geen tijd hebben om onze documenten en gedrukte producten te controleren, geef het dan alstublieft aan AI om te verwerken, oké? Ik wil niet langer door klanten uitgelachen worden voor zulke eenvoudige fouten. En vervang alsjeblieft ook jullie klantenservice door AI. Elke keer dat er een fout is, lijkt jullie klantenservice bozer te zijn dan ik en hun houding is erg lichtzinnig. Alsjeblieft, verbeter dit snel, ik kan niet meer omgaan met zoveel verlies.

Probo - Digitale print & fulfilment partner - Dokkum
Adem K.
1/5

Zeer teleurstellend, kwaliteit en service steeds slechter

Ik ben al jaren klant bij Probo, maar helaas is de kwaliteit van de aftersales de laatste tijd drastisch achteruitgegaan. Waar de service vroeger nog acceptabel was, lijkt het erop dat ze tegenwoordig alleen maar met smoesjes afkomen om gemiste deadlines goed te praten. Elke keer weer wordt de afgesproken leverdatum niet gehaald, wat ervoor zorgt dat ik als reseller in de problemen kom met mijn eigen klanten.

Daarnaast zijn de leveringen absurd duur geworden, zonder dat de service of kwaliteit dit rechtvaardigt. Producten komen vaak beschadigd aan of zijn incompleet, waardoor ik nóg meer tijd en moeite kwijt ben om dit recht te zetten.

Al met al ben ik diep teleurgesteld in de gang van zaken. Ik kan Probo op dit moment helaas niet meer aanbevelen en overweeg serieus om een andere leverancier te zoeken, omdat dit zo niet langer door kan gaan.

Probo - Digitale print & fulfilment partner - Dokkum
Ani R. G.
1/5

Goede producten, maar afhandeling en service teleurstellend

De producten van Probo zijn over het algemeen van goede kwaliteit, maar helaas laat de aftersales zwaar te wensen over. Leveringen komen steevast te laat, wat ontzettend frustrerend is, zeker als er duidelijke afspraken gemaakt zijn. Dit is keer op keer een probleem en het lijkt maar niet te verbeteren.

Daarnaast is de klantenservice ronduit onbeleefd en totaal niet behulpzaam. De wachttijden zijn lang en als je eindelijk iemand aan de lijn krijgt, krijg je vaak botte reacties en weinig interesse in het vinden van een oplossing. Het is alsof ze geen waarde hechten aan hun klanten zodra de bestelling eenmaal is geplaatst.

Jammer, want de producten zelf zijn prima, maar de slechte service maakt het hele proces onnodig stressvol.

Probo - Digitale print & fulfilment partner - Dokkum
Mevlut S.
1/5

Slechte kwaliteit en beschadigde leveringen, klantenservice is onbeleefd

Mijn ervaring met Probo is de afgelopen jaren enorm verslechterd. De producten die ik ontvang zijn vaak van slechte kwaliteit en regelmatig beschadigd. Dit is niet eenmalig, maar een terugkerend probleem dat me telkens weer extra werk en kosten oplevert.

Alsof dat nog niet genoeg is, is de klantenservice ronduit onbeleefd en totaal niet behulpzaam. Wanneer ik problemen meld, word ik afgewimpeld en lijkt het alsof ze geen enkele verantwoordelijkheid willen nemen voor hun fouten. In plaats van me te helpen met een oplossing, krijg ik te maken met botte reacties en weinig interesse in het oplossen van de situatie.

Als reseller heb ik goede service en kwaliteit nodig om mijn eigen klanten tevreden te houden, maar Probo laat me hierin volledig in de steek. Ik kan helaas niet anders zeggen dan dat ik diep teleurgesteld ben in deze leverancier.

Probo - Digitale print & fulfilment partner - Dokkum
Chiel V.
1/5

Klachten worden niet serieus genomen
Ik heb al twee keer een klacht ingediend, maar er wordt op een lichtzinnige manier mee omgegaan. De eerste klacht ging over de snijmarges, die veel te groot waren. Hierbij voelde ik me niet serieus genomen, en de klacht werd ook niet adequaat afgehandeld. De reactie was simpelweg: "Zo is het nu eenmaal, zoek het zelf maar uit." Er werd geen advies gegeven over welk product beter geschikt zou zijn voor mijn toepassing. Inmiddels heb ik zelf ontdekt dat een andere manier van stickers bestellen betere marges oplevert.

Mijn meest recente klacht betreft een doos stickers. Deze waren gebundeld per soort, maar het vervoer was zo slecht dat de helft van de bundels los was geraakt en alles door elkaar lag. Doos was open. Dit heeft ons drie uur gekost om de stickers te sorteren en weer bij elkaar te krijgen. De reactie van de klantenservice was simpelweg: "Dan moet je maar een andere verpakking kiezen." Helaas was dat bij deze specifieke bedrukking niet mogelijk. Ik had ook al twee keer gebeld met de klantenservice om te vragen of het mogelijk was de stickers per 100 stuks te bestellen, zodat ze beter verpakt zouden zijn. Dit was echter geen optie, omdat de winkelwagen vastliep. En zij dit niet handmatig konden doen in hun backoffice.

Ik vind dat het niet mijn verantwoordelijkheid is hoe de producten worden afgeleverd; dat ligt bij de vervoerder. Maar ik mag wel verwachten dat de stickers per soort geleverd worden en niet door elkaar liggen. Zie de foto's voor bewijs.

Het feit dat ik deze review schrijf, geeft aan dat ik veel geef om het bedrijf, maar ik vind de klantenservice echt ondermaats. Ik hoop dat deze review kan bijdragen aan verbetering van de klantenservice.

Inmiddels hebben ze een deel vergoed na een hevige discussie.

Probo - Digitale print & fulfilment partner - Dokkum
Jalal L.
5/5

Over het algemeen zeer tevreden alleen vaak belachelijke verzendkosten. Zo prijzen ze zichzelf uit de markt helaas. Vaak zijn net die te dure verzendkosten doorslaggevend met de concurrenten.

Probo - Digitale print & fulfilment partner - Dokkum
Niels V. D. W.
1/5

Kort & Krachtige eindconclusie : Waardeloos.
Vaker problemen gehad met bestellingen maar laatste project was wel het dieptepunt.
Materiaal wordt met een mooie witte rand en nog zichtbare snijmarkeringen geleverd. Aangegeven dat dit niet de bedoeling is, wordt niks mee gedaan, vervolgorder voor het zelfde grote project wordt namelijk weer netjes met witte randen en snijmarkeringen geleverd, en de vele beschadigingen en deuken in het materiaal nog niet genoemd. Een hoop extra uren en alternatieve materialen gekost om het project nog mooi op te kunnen leveren. Een zeer schappelijk voorstel gedaan om de schade te vergoeden wordt erg moeilijk over gedaan. Zal voor ons de laatste keer zijn dat we hier bestellen.

Probo - Digitale print & fulfilment partner - Dokkum
BIJVELDS
5/5

Douwe Pieter krijgt van mij 5-sterren.

Bíjna was ik ook een 1-ster geweest, maar eind goed - al goed ❤️

Alles net op tijd en de kwaliteit is goed. Een doek van 40x7 meter.

Dankjewel, morgen kunnen we ons event houden.

RB

Go up