Servicepunt gemeente Eijsden-Margraten - Eijsden

Adres: Breusterhof 8, 6245 EL Eijsden, Nederland.
Telefoon: 434588488.
Website: eijsden-margraten.nl
Specialiteiten: Overheidsinstelling.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 2 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 1/5.

📌 Locatie van Servicepunt gemeente Eijsden-Margraten

Servicepunt gemeente Eijsden-Margraten Breusterhof 8, 6245 EL Eijsden, Nederland

⏰ Openingstijden van Servicepunt gemeente Eijsden-Margraten

  • Maandag: Gesloten
  • Dinsdag: Gesloten
  • Woensdag: 14:00–16:30
  • Donderdag: 14:00–16:30, 17:00–19:00
  • Vrijdag: Gesloten
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Het Servicepunt gemeente Eijsden-Margraten is een overheden-instelling gevestigd aan de adres Breusterhof 8, 6245 EL Eijsden, Nederland. Het heeft een rolstoeltoegangbare ingang en rolstoeltoegangbare parking. Dit bedrijf heeft 2 recensies op Google My Business en een gemiddelde beoordeling van 1/5.

Het Servicepunt biedt verschillende diensten en advisering op het gebied van burgerzaken, formele papers, identiteitsbewijzen en andere overheidsdiensten. Het is er gemakkelijk te bereiken via de telefoon op nummer 434588488 en via de website eijsden-margraten.nl.

De locatie van het Servicepunt is gunstig en gemakkelijk bereikbaar via de auto, met een rolstoeltoegangbare parking. De diensten van het Servicepunt zijn belangrijk voor inwoners van Eijsden-Margraten en de omgeving, en het is de moeite waard om te beoordelen op basis van uw eigen ervaringen en behoeften.

Wij raden u aan om contact op te nemen via de website of telefoon om uw vragen te stellen en te begrijpen welke diensten het beste passen bij uw specifieke behoeften. Het Servicepunt gemeente Eijsden-Margraten staat klaar om u te helpen en te adviseren op basis van uw situatie.

👍 Beoordelingen van Servicepunt gemeente Eijsden-Margraten

Servicepunt gemeente Eijsden-Margraten - Eijsden
Harry G.
1/5

Onvriendelijke medewerkers die duidelijk geen zin hadden om ook maar iets extra’s te doen. Ik kwam met m’n dochter om een paspoort aan te vragen. Daarvoor hadden we online een afspraak gemaakt. Ik kan zelf echter ook een nieuw paspoort nodig en heb dus ook mijn eigen pasfoto’s meegenomen om ter plaatse ook mijn eigen paspoort aan te vragen. Ze waren met z’n drieën en wij waren de enige klant. Maar nee, ik kon geen paspoort aanvragen. Daarvoor moest ik een afspraak maken. Oké, mag ik dan een afspraak maken? Nee, dat moet online meneer. Toen bij mevrouw Nummer twee, het paspoort van mijn dochter, geregeld: fotootjes inleveren, vingerafdruk geven etc. Meneer, heeft uw vrouw ook een machtiging gestuurd via de DigiD? Ik: Nee, bij het online maken van de afspraak hebben wij dit formulier gekregen wat we moesten uitprinten en wat wij allebei als ouders moesten ondertekenen. Nee meneer dat klopt niet, u had het digitaal moeten doen met DigiD. Ik: Hoe kom ik dan aan dit formulier dat verzin ik toch niet zelf? Meneer, dan had u even verder moeten lezen. Maar heeft u ook het paspoort van uw vrouw bij u? Ik: Nee, dat heb ik niet bij me. Mevrouw heeft dit formulier ondertekend en er staat nergens dat ik ook het paspoort van mijn vrouw moet meenemen. Afijn, mijn vrouw heeft toen haar handtekening geappt en allez was verder zo gepiept. Het was toen 16:20 uur en er was verder nog steeds niemand anders. Ik vroeg of ik toch niet gewoon even nu de afspraak kon maken Voor mijn eigen paspoort. Of dat ze misschien toch nu het paspoort kon regelen. Mevrouw boos: Meneer, We zijn tot 16:30 uur open. Maar goed, ik doe het wel. En met wat gemopper hup hup hup, het was zo geregeld en om 16:30 uur waren we klaar. En als ze niet zo gezeurd hadden, waren we nog eerder klaar geweest ook.

Servicepunt gemeente Eijsden-Margraten - Eijsden
Sébastien M.
1/5

Well, is it really worthy to complain here? On the other hand they're never open

Go up