- MediaMakers Nederland
- Rotterdam
- MediaMarkt Rotterdam Zuid - Rotterdam
MediaMarkt Rotterdam Zuid - Rotterdam
Adres: Beijerlandselaan 2, 3074 SZ Rotterdam, Nederland.
Website: mediamarkt.nl
Specialiteiten: Elektronicawinkel.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Levering op dezelfde dag, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Montageservice, Reparatieservice, Wifi, Wifi, Snel bezoek, Batterijen, Elektronica, Lampen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 3927 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.6/5.
📌 Locatie van MediaMarkt Rotterdam Zuid
⏰ Openingstijden van MediaMarkt Rotterdam Zuid
- Maandag: 12:00–17:00
- Dinsdag: 10:00–20:00
- Woensdag: 10:00–20:00
- Donderdag: 10:00–20:00
- Vrijdag: 10:00–21:00
- Zaterdag: 10:00–18:00
- Zondag: 12:00–17:00
Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van MediaMarkt Rotterdam Zuid, geschreven in een formele, vriendelijke en informatieve stijl, met de gevraagde
👍 Beoordelingen van MediaMarkt Rotterdam Zuid
Akkis O.
Onprofessioneel, onkundig personeel en schandalige service
Ik heb bij MediaMarkt Rotterdam Zuid een Dyson Airwrap gekocht, maar bij thuiskomst bleek het het verkeerde model te zijn. De doos heb ik niet geopend. Bij het retourneren werd de doos door het personeel geopend, en toen begon het: ineens zat er “schade” aan de verpakking — wat totaal niet door mij veroorzaakt is.
In plaats van dit goed te onderzoeken, werd er direct een bedrag ingehouden op mijn retour en werd ik in feite voor leugenaar uitgemaakt. Geen bewijs, geen klantvoordeel, niets. Pas toen ik bleef doorvragen, kwamen ze erachter dat dit product al eerder retour was gebracht door een andere klant en per ongeluk weer verkocht is. Hun fout dus.
En wat kreeg ik? Geen excuses, geen erkenning, alleen met veel gedoe uiteindelijk mijn geld terug.
Bovendien is het personeel ronduit onkundig. Ze hebben geen flauw idee waar ze over praten als het gaat om de producten die ze verkopen, en nog minder als het gaat om service of klantgerichtheid. Je staat letterlijk in een winkel waar niemand echt weet wat ze doen — behalve je afwimpelen.
Dit is niet wat je mag verwachten van een grote keten. Ik raad iedereen aan om deze locatie te vermijden.
asli D.
hier aantal spullen gehaald maar wat een slechte service NIET normaal🤢. leuk verbouwd naar bovenverdieping was dat ook maar zo met de medewerkers. Heb hier een stofzuiger gekocht waarvan de prijs is gedaald naar €244 ipv €294. Bij de kassa zei de casiere dat het een ander artikel is wat NIET zo is. Heb de fotos ervan, er staan stuk of 10 stofzuigers onder dat prijskaartje wat tevens overeeenkomt met de verpakking. Blijkt dat de artikel nummer anders is (Jullie fout!). Komt de manager ernaar kijken en segt eerst oke een foutje verkeerd gevuld doe er 50€ vanaf zodat ik de actieprijs krijg WAT AL IN DE ACTIE IS? Moest ik met de medwerker mee genaamd Melis zodat zij die prijs moest aanpassen, komt deze Melisa aankakelen met een ander stofuziger en probeert mij die te verkopen met een ander kleur die ik niet eens wil, op de prijskaart staat dat prijs en medewerker Samet zei 2x dat die €244 geld voor alle kleuren? Dan vraagt ze aan een ander medewerker met vieze onhygiënische nagels of zij die prijs kan veranderen zegt die andere medewerker nee dat mag niet? terwijl het een bevel is van de manager Patrick? Ze herhaalt dit 3 keer en zegt dat ik het niet begrijp terwijl ik het begrijp ik ben niet achterlijk? Dan kom ik bij de kassa na 25 minuten gezeik vraag ik weer wat er uiteindelijk gebeurd met de prijs zegt de andere casiere weer ja je moet weer met haar mee wat k al deed maar ze niks dee, zei ik bel de manager en dan zegt de manager dit keer: “nee dat is de vaste prijs?!” terwijl ik het verhaal uitleg onderbreekt ze me en praat ze door Sorry hoor maar medewerkers weten niks van service en klantvriendelijkheid WALGELIJK. Maar doen alsof de klanten lopen liegen terwijl ik bewijs heb en andere medewerkers erbij zijn🤢🤢. N O O I T meeer hier iets halen met ONWETENDE en RESPECTLOZE medewerkers!!! Voor de verbouwing kwam ik elke keer alleen maar goede
medewerkers tegen die heel erg behulpzaam waren!! Verschikkelijk!
Sarfraz N.
Wat en slechte zaak..kom nooit meer bij media markt wat en slechte zaak met slechte service. Op de bon staat duidelijk binnen 30 dagen ruilen maar meneer zegt kan niet zelf verpakking was nog dicht..ik
Jamilla B.
Super slechte service. Ik stelde een vraag over het testen van een koptelefoon aan een medewerker in de winkel. In plaats van dat ze meeloopt zegt ze dat ik zelf naar het product moet lopen om een foto te maken en terug te komen.. dit was 5 meter van waar zij stond. Vervolgens laat ik het zien, wordt me verteld dat verbinding maken niet gaat en dat ik maar naar de stad moet gaan om te testen. Ik vroeg of ze misschien een aux kabel hadden om te testen, maar ook daar werd direct nee op gezegd. Totaal niet meedenkend, als je je werk niet leuk vind zoek dan iets anders.
maxime O.
1 ster geef ik, omdat een medewerker wel vriendelijk was en zag dat ik zoekende was en geholpen werd. Alleen heel vervelend en dringerig dat ze je alsnog een abbonnement proberen aan te smeren ondanks ik al netjes aangegeven heb alleen een los toestel te willen. Dat je moet verkopen snap ik maar toch nog een abbo proberen aan te smeren is vervelend dus zeker de laatste keer ook voor mij.
Flora V. D. L.
Wat een tillers zijn dat ze kijken op Google wat jij wilt hebben ze rekenen die prijs ga ik kijken op mediamarkt site staat hij 85 euro goedkoper die zelfde dag nog .ik.gebeld met media markt krijg ik een voucher van 85 euro om bij hun te besteden.en dan zeggen ze cadeautje voor u .mijn eigen geld .koop er niks meer nooit meer Flora
Melissa
“Een ster is zelfs nog te veel”
Heel jammer dit Mediamarkt, het schijnt dat jullie dit vaker doen met klanten!!!
Vrijdag 27 December een telefoon online gekocht. Deze stond op de website “op voorraad“ Even later krijg ik een mail waarin staat dat de bestelling is geannuleerd en de “terugbetaling al in gang is gezet.” Vervolgens nam ik contact op met de klantenservice, blijkt dat er een systeemfout of door een medewerker op een “verkeerde knop” is gedrukt waardoor de bestelling per ongeluk is geannuleerd. Volgens de klantenservice zou deze in de winkel nog gekocht kunnen worden.
Zodoende ben ik naar de locatie Beijerlandselaan gegaan om verhaal te halen. Deze was inderdaad nog op voorraad in de winkel. Zo heb ik opnieuw geld moeten uitgeven voor een telefoon. “Want de 1e betaling zou al teruggestort moeten zijn” Uiterlijk zou ik vandaag mijn geld terug moeten zien als het 1 - 3 werkdagen zou duren. Nog geen rooie cent ontvangen. Werd me al verteld dat ik mijn geld echt niet eerder zou zien, en zo zie je maar weer. Men kan niet op jullie vertrouwen wat de terugstorting betreft. Graag m’n geld terug!!!!
S. A. D.
Werd eergisteren enorm goed geholpen door twee vriendelijke heren kreeg de benodigde en juiste informatie voor het product dat ik nodig had, dank aan hun en aan het team 👏
ContentKings - Rotterdam
Lead Today - Online marketing bureau rotterdam - Rotterdam
Social Video Marketing - Rotterdam
TAMBR - Rotterdam
MediaCenter Rotterdam - Rotterdam
Double Together - Rotterdam
Sapdesign || Reclamebureau - Rotterdam
dereclamemeneer - Rotterdam
Dare to Design - Rotterdam
DVO RECLAME - Rotterdam
Brinkman Grafimedia - Rotterdam
RealStar Reclame - Rotterdam
Sam Reclame & Communicatie - Rotterdam