MediaMarkt Leidschendam - Leidschendam

Adres: Liguster 102, 2262 AC Leidschendam, Nederland.

Website: mediamarkt.nl
Specialiteiten: Elektronicawinkel.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Montageservice, Reparatieservice, Wifi, Wifi, Snel bezoek, Batterijen, Elektronica, Lampen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 1586 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.6/5.

📌 Locatie van MediaMarkt Leidschendam

MediaMarkt Leidschendam Liguster 102, 2262 AC Leidschendam, Nederland

⏰ Openingstijden van MediaMarkt Leidschendam

  • Maandag: 10:00–21:00
  • Dinsdag: 10:00–21:00
  • Woensdag: 10:00–21:00
  • Donderdag: 10:00–21:00
  • Vrijdag: 10:00–21:00
  • Zaterdag: 10:00–20:00
  • Zondag: 10:00–18:00

MediaMarkt Leidschendam: Uw Elektronicaspecialist in Zuid-Holland

MediaMarkt Leidschendam, gevestigd aan de Liguster 102, 2262 AC Leidschendam, is een gerenommeerde eletronicaswinkel die een breed scala aan producten en diensten aanbiedt. Deze vestiging, gelegen in het hart van Leidschendam, is een populaire bestemming voor consumenten die op zoek zijn naar de nieuwste technologie, entertainmentapparatuur en meer. Het bedrijf heeft een lange geschiedenis en is een van de grootste detailhandelaren in elektronica in Nederland. De winkel is toegankelijk en biedt verschillende faciliteiten om het winkelen zo comfortabel mogelijk te maken.

Locatie en Bereikbaarheid

De locatie van MediaMarkt Leidschendam is uitstekend. Het is gemakkelijk te bereiken met de auto, openbaar vervoer en fiets. De winkel bevindt zich in een centrale wijk, waardoor het voor de meeste inwoners van Leidschendam en de omliggende gebieden een praktische optie is. De adres is Liguster 102, 2262 AC Leidschendam. Voor precieze routebeschrijvingen kunt u terecht op mediamarkt.nl. De winkel is voorzien van een rolstoeltoegankelijke ingang en rolstoeltoegankelijke parking, waardoor iedereen de gelegenheid heeft om de producten te bekijken.

Specialiteiten en Diensten

MediaMarkt Leidschendam biedt een uitgebreid assortiment aan elektronica, waaronder smartphones, laptops, televisies, audioapparatuur, gaming consoles en meer. Naast de brede selectie aan producten, biedt de winkel ook diverse diensten aan. Klanten kunnen profiteren van bezorging, ophalen in de winkel, en de mogelijkheid om winkelbezoek te regelen. Voor degenen die op zoek zijn naar hulp bij de installatie van hun nieuwe apparatuur, is er een montageservice beschikbaar. Bovendien kunnen klanten bij de winkel terecht met contactloos mobiel betalen en creditcards of pinpassen voor de betaling. Er is ook een reparatieservice beschikbaar om problemen met elektronische apparatuur op te lossen. De winkel is uitgerust met Wifi, zodat klanten tijdens het winkelen verbinding kunnen houden. Snel bezoek is ook mogelijk, en het aanbieden van batterijen en lampen is een standaard onderdeel van het aanbod.

Beoordelingen en Reputatie

Op Google My Business heeft MediaMarkt Leidschendam 1586 recensies, wat een indicatie geeft van de populariteit en de ervaringen van klanten. De gemiddelde mening is 3.6 van 5 sterren. Hoewel de recensies variëren, is duidelijk dat de winkel een belangrijke rol speelt in de lokale gemeenschap. Het is belangrijk op te merken dat sommige recensies een kritische blik werpen op de winkelervaring, met verwijzingen naar drukte, chaos en een verouderde winkelindeling. Dit suggereert een behoefte aan verbetering op het gebied van de winkelomgeving en de klantervaring. De winkel zou kunnen profiteren van een meer moderne en aantrekkelijke presentatie, vergelijkbaar met andere succesvolle detailhandelaren die hub winkels creëren met een service en ervaringspunt.

Aanvullende Informatie

De winkel hecht waarde aan een snelle en efficiënte service. Klanten kunnen snel en gemakkelijk hun aankoop voltooiën. De focus ligt op het bieden van een complete oplossing voor al uw elektronica-behoeften. De medewerkers zijn erop gericht om klanten te helpen bij het vinden van de juiste producten en het beantwoorden van eventuele vragen. MediaMarkt Leidschendam is meer dan alleen een winkel; het is een bestemming waar consumenten hun elektronica-behoeften kunnen vinden en profiteren van verschillende diensten. De winkelbezoek mogelijkheid en de montageservice dragen bij aan een positieve klantervaring. Een snel bezoek is vaak mogelijk, waardoor klanten snel kunnen afrekenen.

👍 Beoordelingen van MediaMarkt Leidschendam

MediaMarkt Leidschendam - Leidschendam
X X.
3/5

Deprimerend. De mediamarkt had met de komst van internet eigenlijk moeten verdwijnen. Winkel is druk en chaotisch. Andere vergelijkbare bedrijven zijn veel meer met hun tijd meegegaan door hub winkels een service en ervaringspunt te maken. Eindeloze stapels dozen is niet meer van deze tijd.

Edit: En daar blijf ik bij. Ieder bezoek is teleurstellend.

MediaMarkt Leidschendam - Leidschendam
Bram B.
1/5

Al vaker had ik mijn oog laten vallen op de Latte to go van Philips en toevallig was ik afgelopen maandag in de Media Markt in Zoetermeer. Passerend hoorde ik een verkoper uitleg geven over dit apparaat en ik ben erbij gaan staan, scheelt hem wederom uitleg nietwaar? De mensen kochten de Latte to go en ik, zoals altijd nog even laten bezinken, ja, luister even, kost toch € 698,- nietwaar. De volgende morgen toch na een nachtje slapen besloten het apparaat te gaan kopen. Aangekomen was deze tijdelijk niet leverbaar, niet online en niet in de winkels. Duurt een kleine week mijn heer, sorry. Toch online gekeken en deze was gewoon leverbaar en tevens de winkelvoorraad bekeken en zag dat ze in de Mega store in Leidschendam wel op voorraad was. Informatieve fout van de verkoper dus...enfin ik de volgende dag, 27 mei naar Leidschendam. Bij binnenkomst is het druk met potentiële kopers, maar geen verkopers...echt op de hele vloer niemand te bekennen. Ik loop naar de servicebalie en eveneens is het daar druk. Ik loop dan maar de winkel in en zie een jongeman met een zwart shirt waarop staat vermeld: logistic medewerker Media Markt. Is er niemand die kan helpen vraag ik hem. Hij kijkt om zich heen en zegt dan: De hele vloer is naar achteren geroepen voor spoedoverleg... Spoedoverleg, maar dan zorg je toch in ieder geval voor 1 à 2 verkopers. Ik zal kijken of ik iemand kan vinden, moment...na een kwartier nog geen verkoper te zien. Ik zoek eigenlijk tussen de voorraad en zie mijn type apparaat niet staan, het zou toch niet...na een half uur was ik het zat, ben ernaast maar even de action binnen gelopen, had nog vuilniszakken nodig. Daar ook weer in de rij...maar goed. Als ik terug de winkel in loop nog geen spoor van enige verkooptalent, ja, dit is toch te gek van woorden, Ik naar de service balie en onderbreek de servicemedewerker: Ik sta hier nu al drie kwartier te wachten, wil een Latte to go kopen van zoveel geld en nog niemand. Naast mij staat een man die ik ook al eerder bij deze koffiezetapparaten had gezien. Erg he, er komt gewoon niemand, ik wil ook een espresso hebben, maar de vloer is leeg, niemand te zien! De servicemedewerker haalt zijn schouders op en zegt dat hij niet weg kan. Na een uur wachten zie ik door de detectiepoortjes een verkoper aanlopen. Ik storm echt op hem af en vertel het relaas. Hij weet zelf ook niet wat er aan de hand is, maar loopt met mij mee. Ik zie mijn type Latte to go niet...hij zoekt tussen de twee tegenovergestelde rijen en pakt een doos. De voorraad stond verkeerd..eindelijk mijn Latte to go. Loopt u maar mee, maak ik even een bon. Mag ik u vragen bij welke energieleverancier u zit? Wij hebben een geweldig aanbod met Essent...nou en toen kwam er een verhaal, geen speld tussen te krijgen. Hij loopt naar de bali van Essent en plukt ergens een medewerkster vandaan. U krijgt behoorlijke korting op uw artikel als u nu een contract bij ons aflsuit...bla.bla.bla.. Ik had er nu echt genoeg van. Luister, maak een bon, ik wil geen korting, ik wil geen Essent, ik wil alleen mijn Latte to go!!! Uiteindelijk de bon en hij loopt met mij mee naar de servicebalie om af te betalen. Ik sneerde een opmerking naar ghem die hij afdeed met een wrang lachje. Ik wou dat je even zo snel was geweest bij mijn binnenkomst, zoals je net deed bij Essent. Als ik door de detectie port naar buiten loop zie ik op een poster dat je een gratis JBL Clip 5 Bluetoothspeaker Wit cadeau krijgt bij aankoop van mijn latte to go! Ik draai me om en zie de winkel vol staan, wederom maar twee of drie man op de vloer en zucht: Laat maar...Ik kwam om 14.35 de winkel binnen en ging met mijn aankoop om 16.15 de winkel uit. Nu ben ik echt een kind aan huis bij Media Markt, koop daar echt al mijn huishoudelijke apparaten, maar gezien deze ervaring...

MediaMarkt Leidschendam - Leidschendam
Gerdien P.
1/5

Via reservering Iphone besteld, want immers op voorraad, én betaald. Bij aankomst blijkt de IPhone er niet te zijn. Dus geen product, maar we krijgen ons geld ook niet terug. 'Over een paar dagen mevrouw' is het antwoord. Dat is te laat, dan zijn we weg. IPhone is in andere winkels wel op voorraad maar ja, het geld kan maar één keer worden uitgegeven. De meneer van de Mediamarkt zit er verder niet mee. Hij snapt t hoor, maar ja, wat er aan doen zit er niet in.
Dus.... reserveer NIET!!! NOOIT DOEN! Naast dat we ons bedonderd voelen zijn we ook echt heel teleurgesteld en verdrietg. T geld is voor nu weg, een nieuwe telefoon zit er voorlopig niet in. Lekker bezig Mediamarkt L' dam.. NOT

MediaMarkt Leidschendam - Leidschendam
Erik
1/5

Kapotte subwoofer. Voucher gekregen voor omruil of geld terug. Blijkbaar werd het geld terug, mij is niets gevraagd. Dat dat betekent dat je daar dan 5 werkdagen op moet wachten werd mij ook niet verteld. Het maakte het personeel ook niet zo veel uit verder. Geen aanbod om de nieuwe dan maar te bestellen of te bezorgen. Niks.

De vervangende subwoofer nog in de winkel maar bij de concurrent besteld, komt morgen binnen. Nog €70 goedkoper ook.

MediaMarkt Leidschendam - Leidschendam
Nina N.
1/5

Ik hb een stofzuiger gekocht bij hun en ik hb ook laten verzekeren, binnen proeftijd de stofzuiger is kapot ik hb ht gebracht voor de reparatie, ze hebben alles aangemeld en ik moest 14 dagen wachten, na 14 dagen ik hb een email gekregen dat mijn stofzuiger staat klaar bij hun, ik bn gegaan n ze hebben gezegd dat was een automatisch email, en mijn stofzuiger is wel terug maar zonder reparatie want het s gestuurd zonder serienummer, dus moest k opnieuw alles aanmelden en wachten een maand lang niks gehoord mijn huis onder de stof mijn man is allergisch, ik hb zelf de klantenservice gebeld ze hebben gezegd dat mijn stofzuiger staat klaar ik was binnen 15min bij de mediamarkt n daar ze hebben gezegd nee de stofzuiger is nog niet binnen ,ik was erg boos, de medewerker zeg tegen me ik geef j geld terug maar de verzekering geld niet, ik vond het zo erg gaan ze elk keer verzekering geld pakken van mensen kan toch niet

MediaMarkt Leidschendam - Leidschendam
Martijn D.
1/5

Wat een contrast met Mediamarkt Zoetermeer. Na advies gekregen te hebben in Zoetermeer was hier helaas het product wat wij wilde niet op voorraad. Gelukkig was deze in Leidschendam er nog wel dus wij hierheen om het product vlak voor sluiting op te halen.

In de winkel hing al een schimmig sfeertje. Bij de TV’s stond iemand van de pc afdeling maar geen verstand van TV’s (maar beweerde wel dat de goedkope beugels niet goed genoeg waren, een beetje tegenstrijdig als je eerst zegt er geen verstand van te hebben). Nadat hij de TV gepakt had kregen we de verkeerde bon mee en in plaats van even mee te lopen moesten we opnieuw de lange rij in.

Eenmaal thuis bleek de TV het niet te doen dus de volgende morgen gelijk terug gegaan naar de winkel. Voordat iemand naar de TV gekeken had werd er al moeilijk gedaan. “Dat wordt nog wel een dingetje” was het eerste wat de slecht nederlands sprekende vrouw met een krijs stem kon zeggen. Een goedemorgen kon er niet eens vanaf..

Na de TV ingeleverd te hebben bleek het inderdaad een dingetje, want er werd beweerd dat wij de tv gesloopt hadden, terwijl hier helemaal geen sporen van waren. Wij hebben een filmpje laten zien hoe we de tv geïnstalleerd hebben en toen werd er ook nog zonder te vragen rond gescrolled in het prive foto album op de telefoon.

Na anderhalf uur discussiëren waarbij de “volwassen” manager stond toe te kijken is er (omdat we zo slim waren een verzekering aan te schaffen) door een jonge gast een melding aangemaakt en hebben we de TV weer meegekregen naar huis. De reparatie service van Mediamarkt neemt namelijk ook geen grote producten meer in. Dit moet je allemaal zelf regelen. Inmiddels zijn we 3 dagen verder en hebben nog geen reactie gekregen.

De bijbehorende producten voor de TV hebben we teruggebracht, dit was voor ons de laatste keer Mediamarkt. Wat een ongekend slechte service.

MediaMarkt Leidschendam - Leidschendam
Hans V. H.
1/5

Wat een slecht bedrijf is Mediamarkt...

Ik koop een airfryer vandaag bij de Mediamarkt in Leidschendam... Eerst staat de enige caissière gezellig met vrienden/ familie te praten zonder dat zij mij echt helpt. Okay, na 1,5 minuut helpt ze mij wel okay. De doos was open dus ik vraag nog of het een tweedehands is. Nee dit was het niet.

Wat denk je: ik kom thuis, zit er gewoon vet-resten en kruimels van kroket of bitterballen in!!!! Gatverdamme!!!!

Ik bel met Mediamarkt en vraagt of ik de airfryer vanuit Haarlem wil terugbrengen naar Leidschendam... Ik zeg, ik breng hem wel naar Cruquius, maar ik neem aan dat je iets aan de prijs doet omdat ik speciaal op en neer moet rijden omdat er een gebruikte airfryer is verkocht met de bakresten er nog in.... Tsjaa, daar ga in niet over zegt de medewerker, dat ligt aan de Mediamarkt in Cruquius!

Nou, Philips (dat was de airfryer die ik gekocht heb voor €149,00). Ik zou eens wat eisen stellen aan een retailer zoals Mediamarkt. Jullie product wordt daar verkocht met de gebruikersresten er nog in....

Ik ben benieuwd hoe Mediamarkt het morgen oplost als ik de airfryer ga terug brengen ....

MediaMarkt Leidschendam - Leidschendam
Matthias W.
5/5

Ontzettend goed geholpen door Zevanya!

Ik wil Zevanya ontzettend bedanken voor haar uitstekende service! Ondanks dat het systeem vastliep en het eigenlijk al na sluitingstijd was, bleef ze vriendelijk, geduldig en vastberaden om mij te helpen. Haar professionaliteit en klantgerichtheid maakten echt het verschil.

Dankzij haar inzet en positieve houding kon ik toch nog naar huis met een nieuwe telefoon en abonnement, in plaats van een andere dag terug te moeten komen. Dat waardeer ik enorm!

Haar toewijding verdient absoluut een compliment. Bedankt voor de geweldige service, Zevanya!

– Matthias

Go up