MediaMarkt Zoeterwoude - Zoeterwoude

Adres: Hoge Rijndijk 311B, 2382 AP Zoeterwoude, Nederland.

Website: mediamarkt.nl
Specialiteiten: Elektronicawinkel.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Montageservice, Reparatieservice, Wifi, Wifi, Snel bezoek, Batterijen, Elektronica, Lampen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 137 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.2/5.

📌 Locatie van MediaMarkt Zoeterwoude

MediaMarkt Zoeterwoude Hoge Rijndijk 311B, 2382 AP Zoeterwoude, Nederland

⏰ Openingstijden van MediaMarkt Zoeterwoude

  • Maandag: 10:00–19:00
  • Dinsdag: 10:00–19:00
  • Woensdag: 10:00–19:00
  • Donderdag: 10:00–21:00
  • Vrijdag: 10:00–19:00
  • Zaterdag: 10:00–18:00
  • Zondag: 12:00–17:00

MediaMarkt Zoeterwoude

MediaMarkt Zoeterwoude is een bekende elektronica-winkel gelegen aan het Hoge Rijndijk 311B in Zoeterwoude, Nederland. De winkel is een uitgebreide showroom voor verschillende elektronische producten, waaronder tv's, laptops, telefoons, en audiowerkzaamheden.

Specialiteiten en diensten

  • Elektronicawinkel met een breed scala aan producten
  • Bezorging en ophalen in de winkel
  • Montageservice en reparatieservice
  • Gratis wifi in de winkel
  • Batterijen en accu's verkrijgbaar

De winkel biedt een ruime keuze aan elektronica van verschillende merken. Naast de breedte aan producten, kunt u ook profiteren van een montageservice en reparatieservice. Als u een nieuw apparaat koopt, kunt u ook kiezen voor de optie om het apparaat zelf in de winkel te ophalen of te laten bezorgen.

Winkelbezoek en toegankelijkheid

  • De winkel is toegankelijk voor rolstoelen en scootmobiel
  • Er is een rolstoeltoegankelijke ingang en parking
  • De winkel is ook toegankelijk voor bezoekers met een kinderwagen

MediaMarkt Zoeterwoude is een toegankelijke winkel voor klanten met beperkte mobiliteit. Er is een rolstoeltoegankelijke ingang en parking beschikbaar, evenals een toegankelijke winkelruimte voor bezoekers met een kinderwagen.

Feedback van klanten

MediaMarkt Zoeterwoude heeft een gemiddelde beoordeling van 3.2/5 op Google My Business, gebaseerd op 137 recensies. Veel klanten spreken lovend over de klantenservice en de hulp bij het vinden van de juiste elektronische producten. Echter, enkele klanten hebben ook kritiek geuit op de wachttijden en de gebrekkige informatieverstrekking over specifieke productkenmerken.

De klantenservice is een van de sterkhallen van MediaMarkt Zoeterwoude. Veel klanten zijn tevreden met de ondersteuning die ze krijgen bij het kiezen van de juiste producten en het verkrijgen van informatie over elektronische apparaten. Echter, sommige klanten zijn teleurgesteld geweest in de wachttijden en de gebrekkige informatie over bepaalde productkenmerken.

👍 Beoordelingen van MediaMarkt Zoeterwoude

MediaMarkt Zoeterwoude - Zoeterwoude
Dante L.
5/5

Super goede klantenservice!

Tijdens mijn eerste aankoop van mijn Meta quest 3 werd ik goed geholpen door de medewerkers ze legde uit hoe ik spaar punten kon verdienen bij elke aankoop. echt super blij mee met mijn Meta quest!

MediaMarkt Zoeterwoude - Zoeterwoude
Maarten K.
4/5

Online een tv gekocht. Deze bleek te klein en heb ik in dit filiaal geretourneerd. Ik was een beetje bang gemaakt door de recensies maar ik werd snel en goed geholpen en kreeg binnen 3 dagen mijn geld teruggestort. Het is kennelijk normaal dat het filiaal het geld niet uitkeert als het daar niet is gekocht. Ik heb wel de tip voor mediamarkt: zet niet op de bon dat het geld is betaald, zet erop dat het binnen 7 dagen wordt overgemaakt of iets dergelijks.

MediaMarkt Zoeterwoude - Zoeterwoude
Natascha U.
5/5

Heel fijn geholpen, wat een leuk personeel!
De medewerker van de Essent kwam ook vragen of we hulp nodig hadden, zelfs al was hij geheel formeel niet verantwoordelijk voor de afdeling die we zochten. Ook de dame bij de kassa was supervriendelijk.

MediaMarkt Zoeterwoude - Zoeterwoude
David V.
3/5

Is al een tijdje geleden dat ik een mediamarkt ben binnengestapt, deze viel me qua grootte wat tegen. Vroeger vond ik er altijd wel verrassende producten, maar ik ging nu met lege handen de winkel uit. Toen ik er was op zaterdag middag waren er weinig klanten aanwezig.

MediaMarkt Zoeterwoude - Zoeterwoude
Nicky B.
1/5

De klantenservice is niveau toeslagenaffaire.
Sinds augustus bezig met reparatie van mijn s23 . Door ongeïnteresseerdheid van personeel kwam fout na fout tevoorschijn en uiteindelijk was ik voor 2 reparatie pogingen , aaneen mijn telefoon 4 weken kwijt. Enige wat ik kreeg na fout op fout was mijn schermfolie die zij eraf gehaald hadden .
Nu in januari is het probleem weer ten volle aanwezig ; klantenservice kan net zoveel als jij zelf- niks en zelfs de manager mag niks beslissen- wat hem een duurbetaalde pispaal maakt .
Hoofdkantoor geeft niet thuis en wederom worden er fouten gemaakt .
Dat ze met dit soort service nog bestaan zal voornamelijk komen door hun valse aanbiedingen want als er iets stuk is praat iedereen Chinees en kan niemand iets.

MediaMarkt Zoeterwoude - Zoeterwoude
nico R.
2/5

Ben daar geweest voor een nieuwe tv en ondanks dat het rustig was heb ik zo lang moeten wachten op een verkoper dat ik maar naar de concurrent gegaan bent waar ik wel goed geholpen werd.

MediaMarkt Zoeterwoude - Zoeterwoude
Martine M. M.
1/5

Personeel te lui dat ze de dag aankijken zeggen dat je het beter online kunt bestellen . Artikel is niet online te bestellen het is dat ik het ect nodig had en dyson het zelf niet op voorraad had ....

MediaMarkt Zoeterwoude - Zoeterwoude
Michon B.
1/5

Ik heb hier gisteren een televisie gekocht. Eenmaal thuis aangekomen, zat er een barst in het beeldscherm. Tv weer ingepakt en terug naar de winkel gegaan. Die vertelde me dat het m'n eigen schuld was, en dat het tijdens het transport naar huis was gebeurd. Waarop ze dit baseren weet ik niet, want dit had net zo goed in de winkel gebeurd kunnen zijn." Had je maar een transport verzekering moeten nemen".Ik kreeg geen nieuwe televisie. En ook m'n geld niet terug. De service was dramatisch. Mn mond viel open van verbazing. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Tegen mijn vrouw werdt gezegd nadat ze hoorde dat we pech hebben, of madam even rustig kon doen. Nu dus m'n geld kwijt.. en ik heb geen televisie. Nu een advocaat inschakelen helaas. Ze raadde me dat af bij de mediamarkt omdat dat veel geld zou kosten. Gelukkig doet mijn advocaat aan no cure no pay. 600 euro lichter en heb een kwartier een tv gehad. Wordt vervolgd!...

Go up