Correct Electronics - Rotterdam

Adres: Ceintuurbaan 111, 3051 KA Rotterdam, Nederland.
Telefoon: 104618618.
Website: correct.nl
Specialiteiten: Elektronicawinkel, Fietsenwinkel, Woonwinkel, Internetwinkel, Tweedehandswinkel, Watersport.
Andere interessante gegevens: Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Montageservice, Wifi, Wifi, Snel bezoek, Batterijen, Elektronica, Lampen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 1238 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.9/5.

📌 Locatie van Correct Electronics

Correct Electronics Ceintuurbaan 111, 3051 KA Rotterdam, Nederland

⏰ Openingstijden van Correct Electronics

  • Maandag: 09:30–18:00
  • Dinsdag: 12:00–18:00
  • Woensdag: 09:30–18:00
  • Donderdag: 09:30–18:00
  • Vrijdag: 09:30–18:00
  • Zaterdag: 09:30–18:00
  • Zondag: 12:00–17:00

Correct Electronics: Een Uitgebreide elektronica winkel in Rotterdam

Correct Electronics is een bekende en gevestigde naam in de wereld van elektronica in Rotterdam. Met zijn uitgebreide aanbod van elektronica, fietsen, woningen, internetwinkel en tweedehandsartikelen, is het een populaire bestemming voor zowel particulieren als ondernemers.

Adres en Contactgegevens

Adres: Ceintuurbaan 111, 3051 KA Rotterdam, Nederland.

Telefoon: 104618618.

Website: correct.nl.

Specialiteiten

  • Elektronicawinkel
  • Fietsenwinkel
  • Woonwinkel
  • Internetwinkel
  • Tweedehandswinkel
  • Watersport

Andere interessante gegevens

  • Ophalen in de winkel
  • Winkelbezoek mogelijk
  • Rolstoeltoegankelijk toilet
  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parking
  • Montageservice
  • Wifi
  • Snel bezoek
  • Batterijen
  • Elektronica
  • Lampen
  • Contactloos mobiel betalen
  • Creditcards
  • Pinpassen

Beoordelingen

Dit bedrijf heeft 1238 recensies op Google My Business.

Gemiddelde mening: 3.9/5.

👍 Beoordelingen van Correct Electronics

Correct Electronics - Rotterdam
Ron V. A.
1/5

Via Bol.com antifouling besteld en zowel in de advertentie als bij de bestelling krijg ik een 2,5 liter bus te zien.
Bij afleveren van de bestelling blijkt het 0,75 liter te zijn maar na telefonisch contact blijkt dat het bij de kleine lettertjes in de beschrijving staat (lekker handig ook als je snel even wat besteld via je telefoon) sorry meneer dan had u de beschrijving maar moeten lezen.
Mensen let dus op bij correct doen ze de foto's mooier voorkomen dan het product in wekelijkheid is !!!

Correct Electronics - Rotterdam
Joeri C.
5/5

Versterker uit de koopjeskelder besteld aan zeer mooie prijs. Twee dagen later in huis, versterker ziet er onberispelijk uit en werkt perfect, volgens mij was de doos zelfs nog niet open geweest. Super tevreden!

Correct Electronics - Rotterdam
Wim K.
3/5

TV besteld deze zou gisteren bezorgd worden (3 jun) door Postnl. Via track en trace moest ik vernemen dat pakket pas morgen bezorgd zou worden, pakketseizien is begonnen (vakantie?).
Zojuist weer gekeken, opnieuw bezorgtijd aangepast , wordt morgen bezorgd.
Dus de belofte van 1-2 dgn wordt niet gehaald.
Op 5 jun is de TV bezorgd.
Meteen uitgeprobeerd, bij geleverde steunen kunnen gemakkelijk met de bijgeleverde schroeven bevestigd worden (er zijn 4 mogelijkheden).
Je moet meerdere malen scannen bij DVB-T (antenne) om de juiste kanalen te krijgen (ik had er 10 nu zijn het er uiteindelijk 20).
Dit geldt ook voor de Satelliet.
Ook deze TV heeft zijn eigen volgorde, die je dient aan te passen naar eigen wensen.
Tevens is er geen mogelijkheid om het beeld formaat tewijzigen naar bv 16:9, hij staat standaard op automatisch.
Het verwijderen van "overbodige" kanalen gaat traag, dus oppassen, want anders dien je opnieuw te scannen (wat mij dus 2x gebeurt is) ...
Ook zijn de instelmogelijkheden tav de kleuren wat beperkt, maar voor mij voldoet de standaard instelling.
Voor het geld wat ik er voor betaald heb , ben ik tevreden over de TV, neemt niet weg dat ik er toch maar 3 sterren voor geef, 1 gaat er al af voor de vertraging in de levering.....

Correct Electronics - Rotterdam
J. R. (. I. O.
5/5

Uitstekende service en persoonlijke aandacht – een verademing!

Ik heb onlangs bij Correct aan de Ceintuurbaan een Bosch-stofzuiger gekocht en ben meer dan tevreden. Wat direct opviel was hoe snel en efficiënt ik geholpen werd. Zonder dat ik erom hoefde te vragen, werd de factuur meteen netjes op naam van mijn eenmanszaak gezet – iets wat bij grote ketens vaak omslachtig of niet mogelijk is.

Ook het gebaar van de medewerker om mee te lopen naar de auto was een verfrissende herinnering aan wat klantvriendelijkheid écht betekent. Je voelt je hier als klant echt gewaardeerd.

Een warm dankjewel aan de meneer bij de stofzuigers voor zijn oprechte hulp en professionaliteit. Ik kom hier zeker terug, en laat de grote ketens voortaan wat vaker links liggen!

Correct Electronics - Rotterdam
Samantha M.
1/5

Zeer slechte ervaring met service en afhandeling garantie

Ik heb in februari 2023 een televisie gekocht bij Correct, die binnen redelijke termijn een technisch defect vertoonde. In plaats van dit kosteloos te herstellen – zoals wettelijk verplicht is onder het conformiteitsbeginsel (art. 7:17 BW) – werd mij slechts een “coulancevoorstel” gedaan waarbij ik een aanzienlijk deel van de reparatiekosten zelf moet betalen. Dat is in strijd met de wet.

De communicatie was bovendien bijzonder ontmoedigend: ik werd afgeraden juridische stappen te nemen omdat het “veel tijd en energie zou kosten” en “toch niets zou opleveren”. Dit vind ik onacceptabel en klantonvriendelijk.

Correct weigert hun verantwoordelijkheid als verkoper te nemen en schuift alles af op de klant en de reparateur. Ze maken duidelijk misbruik van het feit dat consumenten vaak afhaken vanwege de tijd, moeite en energie die het kost om hun recht te halen.

Ik raad dit bedrijf ten zeerste af als je waarde hecht aan goede service en naleving van consumentenrechten.

Correct Electronics - Rotterdam
Guido K.
2/5

De winkel van vroeger is het jammer genoeg niet meer. De computerafdeling is weg en in de koopjeshoek staan oude apparaten en beschadigde luidspeakers naast stoelen, bedgoed en Blu-rays die niet echt interessant zijn. Ik vond het vroeger een heerlijke zaak om te bezoeken, maar nu dus niet meer, jammer.

Correct Electronics - Rotterdam
Jay C.
2/5

Het aankoopproces was snel en soepel, maar de service na aankoop laat veel te wensen over. Na ongeveer een maand begaf de rechter speaker het, wat natuurlijk teleurstellend was. Ik heb contact gehad met KEF en ben ondertussen in gesprek geweest met de winkel, de klantenservice, en de RMA-afdeling, maar helaas werd ik keer op keer van het kastje naar de muur gestuurd zonder duidelijke antwoorden.

Ik heb drie keer gebeld om te controleren wat ik precies moest meenemen voor de reparatie. Uiteindelijk werd mij verteld dat ik “alles” mee moest nemen, inclusief de papieren. Bij aankomst bleek dit onnodig te zijn en waren alleen de speakers vereist, wat onnodige moeite en verwarring veroorzaakte.

Daarnaast kreeg ik tegenstrijdige informatie over de reparatietijd. De ene medewerker zei dat het een week zou duren, een ander gaf drie weken aan, en uiteindelijk kreeg ik te horen dat het zelfs vijf weken kon duren. Dit gebrek aan duidelijke communicatie is erg frustrerend.

Ik waardeer goede service, maar deze ervaring vol miscommunicatie en vertraging was helaas onder de maat.

Bij binnenkomst werd er niet normaal gegroet, nadat ik mijn verhaal deed werd er met een duim naar achter gewezen. Toen ik vroeg daar moet ik zijn? werd er alleen alleen ja geknikt.
Ik ben er ook weggegaan met als afscheidszin als je na 5 weken niks hoort ‘zelf even aan de bel trekken’

Ik kan begrijpen hoe ze wat lagere prijzen kunnen hanteren, want de service achteraf is 3x niks.

In dit opzicht is goedkoop duurkoop, nu maar afwachten hoe dit process verloopt.

Correct Electronics - Rotterdam
Jay C.
3/5

Laatste edit:

Overeengekomen vanwege de beschadiging dat ik mijn speakers mag omruilen voor een nieuw setje.
Dit is gebeurd en alles werkt naar behoren.

Jammer dat is zo is gelopen en het erg veel tijd en moeite heeft gekost toch na afloop verander ik mijn review naar 3 sterren.

Edit: ik verander mijn review van 2 sterren naar 1 ster betreft mijn 1e review.

Mijn speakers heb ik teruggekregen na ongeveer 2,5 week.
Correct kon mij niet op de hoogte houden van het reparatie process na een telefoontje naar de reparatie zaak kon ik de informatie winnen dat het klaar was en enkele dagen later mocht ik mijn speakers weer ophalen.
Toen ik thuis kwam zag ik dat er beschadigingen zijn aan de zijkant van de speakers bij het openen van de speakers is dit zeker weten gebeurd.
Ik heb correct hier op 25 maart over gemaild en gisteren nogmaals naar een ander email adres van hun.
Tot heden heb ik hier geen reactie op gekregen.
Bizar dat je iets kunt verkopen voor de volle prijs er intern iets misgaat en je het dan beschadigd terugkrijgt leuk zoiets kopen bij correct.

1e review.

Het aankoopproces was snel en soepel, maar de service na aankoop laat veel te wensen over. Na ongeveer een maand begaf de rechter speaker het, wat natuurlijk teleurstellend was. Ik heb contact gehad met KEF en ben ondertussen in gesprek geweest met de winkel, de klantenservice, en de RMA-afdeling, maar helaas werd ik keer op keer van het kastje naar de muur gestuurd zonder duidelijke antwoorden.

Ik heb drie keer gebeld om te controleren wat ik precies moest meenemen voor de reparatie. Uiteindelijk werd mij verteld dat ik “alles” mee moest nemen, inclusief de papieren. Bij aankomst bleek dit onnodig te zijn en waren alleen de speakers vereist, wat onnodige moeite en verwarring veroorzaakte.

Daarnaast kreeg ik tegenstrijdige informatie over de reparatietijd. De ene medewerker zei dat het een week zou duren, een ander gaf drie weken aan, en uiteindelijk kreeg ik te horen dat het zelfs vijf weken kon duren. Dit gebrek aan duidelijke communicatie is erg frustrerend.

Ik waardeer goede service, maar deze ervaring vol miscommunicatie en vertraging was helaas onder de maat.

Ik ben weggegaan met als afscheidszin als je na 5 weken niks hoort ‘zelf even aan de bel trekken’

Ik kan begrijpen hoe ze wat lagere prijzen kunnen hanteren, want de service achteraf is 3x niks.

In dit opzicht is goedkoop duurkoop, nu maar afwachten hoe dit process verloopt.

Go up