Uitgeverij Vipmedia - Breda

Adres: Moleneind-Oost, Takkebijsters 57-A, 4817 BL Breda, Nederland.
Telefoon: 765301717.
Website: vipmedia.nl
Specialiteiten: Uitgever.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 22 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3/5.

📌 Locatie van Uitgeverij Vipmedia

Uitgeverij Vipmedia Moleneind-Oost, Takkebijsters 57-A, 4817 BL Breda, Nederland

⏰ Openingstijden van Uitgeverij Vipmedia

  • Maandag: 09:00–17:30
  • Dinsdag: 09:00–17:30
  • Woensdag: 09:00–17:30
  • Donderdag: 09:00–17:30
  • Vrijdag: 09:00–13:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Breed en Uitgeverij Vipmedia een van de grootste uitgeverijen in Nederland met een breed scala aan uitgaven in verschillende genres.

De uitgeverij is gevestigd aan de Moleneind-Oost, Takkebijsters 57-A, 4817 BL Breda, Nederland en kan worden bereikt via telefoon: 765301717 of via de website.

Eigenschappen en specialiteiten

Uitgeverij Vipmedia is een uitgever met een breed scala aan uitgaven in verschillende genres, waaronder boeken, magazines en cd's.

Genre Uitgaven
Boeken Veel uitgaven in verschillende genres
Magazines Veel uitgaven in verschillende genres
CD's Veel uitgaven in verschillende genres

Andere interessante gegevens

Uitgeverij Vipmedia is een rolstoeltoegankelijke uitgeverij met een rolstoeltoegankelijke ingang en parking.

Beoordelingen

Dit bedrijf heeft 22 recensies op Google My Business met een gemiddelde mening van 3/5.

👍 Beoordelingen van Uitgeverij Vipmedia

Uitgeverij Vipmedia - Breda
Stino
1/5

Ooit tijdschrift van gehad, nimmer voor emails aangemeld, ook niet in voorwaarden, krijg nu opeens mail van ze. Geen uitschrijf link aanwezig in de e-mails, dus "melden als spam" uiteraard.

Uitgeverij Vipmedia - Breda
Sven L.
2/5

Inmiddels heb ik enkele keren contact zocht en ook enkele keren contact gehad. Telefonisch zijn ze behoorlijk beperkt bereikbaar door wel heel korte openingstijden.

Over een abonnement had ik eerst contact via de mail en ondanks een overzichtelijke mail met slechts korte 3 alinea's, kreeg ik een reactie met 1 zin die heel beknopt over mijn eerste opmerking ging, de rest van de mail is niet behandeld.

Dus toen maar telefonisch contact gezocht, en de juffrouw die ik toen aan de lijn kreeg was heel behulpzaam en gaf goed en bruikbaar advies.

Los daarvan heb ik diezelfde dag een aankoop in de VIP media online winkel gedaan en enkele tijdschriften besteld. 2 weken later nog niets ontvangen en dus de status van mijn bestelling eens bekeken en daar staat - het weinig informatieve - "wachten op verzending"... en dagen later stond dat er nog. Dus maar weer eens gebeld; vervolgens kreeg ik op vrijdag rond 10:30 een bandje die mij vertelde dat ze gesloten waren en open zouden zijn o.a. op vrijdag van 09:00 tot 13:00... dus ik was enigszins verbaasd. Dus toen toch maar weer een mail gestuurd met de vraag waar het wachten op is. De reactie was wederom een mail van 1 zin aangevuld met de altijd optimistische "Hoop u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.". Vervolgens vraag ik of ze een verwachting kunnen geven omdat het cadeaus betreft en ik het jammer zou vinden als ik daar met lege handen aankom. En wederom een reactie van 1 zin waarin ze aangeeft dat ze hun best doen... dus nu weet ik nog steeds niets.

Mooie tijdschriften... maar, op die ene juffrouw na, moet ik zeggen dat de klantenservice redelijk waardeloos lijkt.

Uitgeverij Vipmedia - Breda
Björn V.
1/5

Erg slechte klantenservice.

Mijn opa en ik zijn altijd lid geweest, voor jaren en jaren voor 'Historia' (6+ jaar minimaal).

Nu ineens een incasso bureau achter mij aan omdat er een bedrag van een paar euro ontbrak (geen idee hoe want de automatische incasso staat aan).

Ze gaan zó slecht met oude klanten om, de klantenservice is ook erg onbeleefd.

Dan te bedenken dat ik op jaar basis toch te weinig tijdschriften van ze binnen krijg, miste er altijd wel 1 of 2. Deze los gekocht, geen probleem want ik steunde ze graag. Maar ook dat is nu voorbij door zo behandeld te worden.

Leuk tijdschrift, verschrikkelijk bedrijf. Geen aanrader.

Uitgeverij Vipmedia - Breda
Rebecca
5/5

Ik had een proefabbo online afgesloten, in alle haast niet gelezen dat het "stilzwijgend" word verlengd, vandaag opgebeld en ik werd uitstekend geholpen. Ik denk dat het er ook aan ligt hoe je zelf de toon zet als ik bepaalde reviews lees. Ik ben altijd tevreden geweest over levering, prima op tijd en altijd veel leesplezier gehad!

Uitgeverij Vipmedia - Breda
Ines S.
1/5

Proefabonnement afgesloten online. Normaal stoppen alle Proefabonnementen automatisch, vipmedia natuurlijk niet. (Stom, ik dacht dat ik dit had onderzocht) Bij het laatste nr kreeg ik een brief dat dit het laatste nr was maar er stond nergens dat ik het moest opzeggen.
Een maand later kreeg ik een nieuw nr met een betalingsherinnering. Ik heb meteen gebeld en de telefoniste was meteen erg agressief, kon je niet mee praten! Gelukkig hoefde ik alleen 1 nr te betalen en zij stoppen dan direct het abonnement. Dit riekt naar oplichting. Als je maar betaald kan je opzeggen, terwijl zij niet duidelijk zijn in het aanbieden van Proefabonnement. Ik neem nooit meer een abonnement bij vipmedia. Gelukkig ben ik er nu vanaf.

Uitgeverij Vipmedia - Breda
Johan D.
5/5

Bij mij zat er ook een haar in mijn soep😝. Maar even zonder dollen, ik ben goed geholpen door de dame aan de telefoon en heb weer voor 2jaar een abonnement (duiken)voor mijn zwager geregeld voor een erg schappelijke prijs!!!!
Top service!

Uitgeverij Vipmedia - Breda
Pieter T.
1/5

Slechte klantenservice, ben al jaren vaste klant. Ieder jaar wederkerend probleem met te weinig nummers voor het jaarabonnement. Moet dit steeds opnieuw uitleggen en begrijpen doen ze niet. Ik zal geen klant meer zijn.

Uitgeverij Vipmedia - Breda
Els B.
5/5

Ik wilde een abonnement opzeggen, het was binnen 1 minuut voor elkaar,daar zouden veel bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen. Vriendelijke dame die mij hielp

Go up