Printservice Tilburg - Tilburg

Adres: Tivolistraat 34, 5017 HR Tilburg, Nederland.
Telefoon: 135437031.
Website: printservice-tilburg.nl
Specialiteiten: Copyshop, Commerciële drukkerij, Digitale drukkerij.
Andere interessante gegevens: Online afspraken, Ophalen in de winkel, Services op bedrijfslocatie, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Rolstoeltoegankelijke zitplaatsen, Ondersteunende ringleiding, Rolstoeltoegankelijk toilet, LGBTQ+ vriendelijk, Veilige omgeving voor transgenders, Afspraak verplicht, Snel bezoek, Contactloos mobiel betalen, Pinpassen, Creditcards, Betaalde parkeergarage, Betaalde parkeerplaats, Gratis parkeerplaats.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 248 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.4/5.

📌 Locatie van Printservice Tilburg

Printservice Tilburg Tivolistraat 34, 5017 HR Tilburg, Nederland

⏰ Openingstijden van Printservice Tilburg

  • Maandag: 12:00–17:00
  • Dinsdag: 08:00–17:00
  • Woensdag: 08:00–17:00
  • Donderdag: 08:00–17:00
  • Vrijdag: 08:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Printservice Tilburg

Adres: Tivolistraat 34, 5017 HR Tilburg, Nederland.

Telefoon: 135437031.

Website: printservice-tilburg.nl.

Specialiteiten

Copyshop, Commerciële drukkerij, Digitale drukkerij.

Andere interessante gegevens

Online afspraken, Ophalen in de winkel, Services op bedrijfslocatie, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Rolstoeltoegankelijke zitplaatsen, Ondersteunende ringleiding, Rolstoeltoegankelijk toilet, LGBTQ+ vriendelijk, Veilige omgeving voor transgenders, Afspraak verplicht, Snel bezoek, Contactloos mobiel betalen, Pinpassen, Creditcards, Betaalde parkeergarage, Betaalde parkeerplaats, Gratis parkeerplaats.

👍 Beoordelingen van Printservice Tilburg

Printservice Tilburg - Tilburg
Marloes V. D. H.
5/5

Wat een fijne zaak. Al jaren laten we hier al ons drukwerk doen voor onze zaak. Altijd netjes en snel voor fatsoenlijke prijzen. Aardige mensen ook nog.l

Ik zag net een aantal 1 ster reviews waar ik erg verbaasd over was. Dit zijn stuk voor stuk mensen die hun probleem bij printservice Tilburg willen leggen. (eigen printer kapot, te laat aankomen, verzendlabel nodig hebben etc) Dit is een professioneel bedrijf niet een hulpverleningsinstantie. Dus neem die reviews niet serieus.

Printservice Tilburg - Tilburg
silvia P.
5/5

Ontzettend goed geholpen. Ik had een aantal uitnodigingen nodig om te drukken in spiegelbeeld. De site eerst goed bekeken, en de reviews gelezen, die niet mals zijn. Daarom uit voorzorg gemaild. Bestand kon per mail toegezonden worden, na nog enkele fijne adviezen vanuit Printservice, lag de dag erna alles netjes klaar en op kunnen halen na 16u. Ondanks dat het een bedrijf is wat zich richt op bedrijf-services, fijn dat ze deze mogelijkheid nog bieden voor particulieren.

Printservice Tilburg - Tilburg
joost M.
1/5

Elke keer weer een ontzettend hinderlijke en onvriendelijke man die je komt 'helpen'. Bizar hoe je zo zuur door het leven kan gaan.

Printservice Tilburg - Tilburg
J B.
1/5

Door de regen naar de printshop om een blaadje te printen vanaf een usb stickje. Kan niet meer, ik moet het mailen naar het mailadres. Maar ze behandelen de mails 1 keer in het uur. Dus kon zijn dat ik meer dan een uur moest wachten op mijn 1 A4-tje óf ik moest terug naar huis door de regen en weer terug door de regen. Ik ben naar de Bieb gegaan uiteindelijk. Ook nog eens veel goedkoper.

Printservice Tilburg - Tilburg
S. C.
1/5

Ik kom inderdaad om 17 uur aan voor 1 printje, ze sluiten om 17 uur. Ik leg uit dat mijn dag minder gaat en of ik aub dit printje nog mag doen. En meneer reageert “ nee als het klaar is, is het klaar”, met een niet al te aardige toon.

Door dit soort mensen ga ik de ondernemers die wel dat extraatje doen om je te helpen nog meer koesteren, want hoe erg is het als je om 17.03 naar huis gaat ipv 17.00.

Deze printshop kan erop rekenen dat ik nooit meer hier een dienst zal afnemen.

Printservice Tilburg - Tilburg
Ma T.
1/5

Wat je denkt als je naar een copyshop gaat:
"Ik kom even snel een kopietje maken, klaar in 2 minuten."

Wat er écht gebeurt:
“We maken alleen kopietjes tussen 16:00 en 17:00.”

Het is geen escape room met tijdsloten...

Printservice Tilburg - Tilburg
Sam D.
1/5

Ik kon geen 4 a4 papiertjes uitprinten via de printer terwijl ik dit met spoed nodig had.

Medewerkers gaven aan kleine orders enkel tussen 4 en 5 te kunnen verwerken terwijl het in 2 minuten opgelost kon zijn en er niemand in de winkel was. Nog nooit zo een slechte service gehad , erg klantonvriendelijk, hier kom ik nooit meer terug.

Je geeft in de comments dat ik me had moeten verdiepen in het bedrijf maar ik ben langs geweest en mij is verteld dat het niet mogelijk was, het is jullie taak als bedrijf of je klanten te informeren (al helemaal face to face).

Hiernaast hebben jullie 100’den negatieve reviews en geven jullie aan niet te willen focussen op de particuliere markt en dit slechts soms kunnen aannemen. Dan betwijfel ik ook of je bedrijfsnaam en bedrijfslocatie de beste keus is, maar losstaand van dat kun je er ook voor kiezen om een selfservice printer neer te zetten met instructies zodat mensen dit zelf kunnen regelen. Er zijn zoveel oplossingen mogelijk maar jullie kiezen ervoor om je klanten af te zeiken, te benadelen en het probleem te verschuiven in plaats te reflecteren op jezelf. Het heeft dus niks te maken met “gezonde medewerkers”, ook de slachtofferrol is een manier van ontlopen van zelfreflectie 😉

Printservice Tilburg - Tilburg
Sjoerd
2/5

Blijkbaar is de printservice tegenwoordig hoofdzakelijk gericht op bedrijven, en is particulier printen een extraatje erbovenop geworden. Vandaar dus dat je tegenwoordig blijkbaar als particulier alleen op afspraak nog kan printen, of zonder afspraak tussen 16u en 17u kan binnenlopen. Voor veel mensen is dit in de beleving nog een printshopje waar je even snel langskomt om je dingetje te printen: Dat is het dus niet meer. An sich is er verder niks mis met deze keuze, alleen had dat voor het mooie wel een heel stuk duidelijker gecommuniceerd mogen worden. Veel mensen, waaronder ikzelf, komen dus nog binnen in de veronderstelling dat je nog gewoon kan printen; die kijken niet op de site. Wanneer je bij binnenkomst met je printvraag aankomt, hoor je echter alleen: "Nee kan niet, mail ons." Als dit de reactie is, zonder verder even duidelijk uit te leggen dat de bedrijfsfocus sinds een tijdje is geswitcht van particulier naar hoofdzakelijk bedrijven, dan komt dat gewoon erg klantonvriendelijk over. Ik begrijp de 1-ster reviews van de afgelopen maanden dan ook heel goed.

Goed, als je dan eenmaal weet dat je als particulier puur nog op afspraak of tussen 16 en 17 iets geprint kan krijgen, dan is het in de basis op sich prima, en kan je je dingetje geprint krijgen. Het is wel erg duur (€1,50 voor 1 A4´tje) en voor spoedgevallen is het dus niet geschikt.

-3 sterren voor de gebrekkige communicatie, de hoge prijs en het niet geschikt zijn voor spoed. 2/5 dus.

N.a.v. reactie:
Bedankt voor je reactie. Eerlijk gezegd denk ik dat je overschat hoeveel mensen op de site kijken. Zoals ik zei, hebben veel mensen jullie shop gewoon in hun hoofd zitten, en kijken verder niet op de site (die checken hoogstens even de openingstijden in Google): Ik zelf keek ook pas voor het eerst op de site, vlak voordat ik deze review ging schrijven. Dat vaste klanten het weten, snap ik. Echter zijn er ook heel veel mensen, zoals ik zelf, die misschien 1-2x per jaar langs komen om wat te printen. Aangezien de werkwijze pas sinds kort veranderd is, is dat voor die mensen dus allemaal niet duidelijk.
Ik zou je dus adviseren om vanaf nu, iedere keer als iemand binnenkomt in de veronderstelling dat je als particulier gewoon nog op ieder willekeurig moment direct kan printen, even duidelijk uitleggen dat je werkwijze sinds kort veranderd is, dat de hoofdfocus dus bedrijven is en dat particulier vanaf nu alleen nog op afspraak gaat. Alleen maar zeggen "Nee dit kan niet, mail ons.", is gewoon te kort af, omdat mensen dus op dat moment nog in de veronderstelling zijn dat jullie hoofdzakelijk particulier gericht zijn. Dus door even duidelijk te communiceren dat de focus is veranderd, maak je het voor iedereen, en vooral ook jezelf, een heel stuk gemakkelijker mee.

Go up