Texelhopper - Den Burg

Adres: Spinbaan 13, 1791 MC Den Burg, Holandia.
Telefon: 222784000.
Strona internetowa: texelhopper.nl
Specjalności: Usługa transportowa.
Inne ważne informacje: Parking dostępny dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach.
Opinie: Ta firma ma 361 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 2.7/5.

📌 Lokalizacja Texelhopper

Texelhopper Spinbaan 13, 1791 MC Den Burg, Holandia

⏰ Godziny otwarcia Texelhopper

  • Poniedziałek: 07:30–21:00
  • Wtorek: 07:30–21:00
  • środa: 07:30–21:00
  • Czwartek: 07:30–21:00
  • Piątek: 07:30–21:00
  • Sobota: 07:30–21:00
  • Niedziela: 07:30–21:00

Texelhopper to firma ośrodkiem usług transportowych z siedzibą w Den Burg, w Holandii. Adres firmowy to Spinbaan 13, 1791 MC Den Burg. Można ją skontaktować telefonicznie pod numerem 222 784 00 0.

Strona internetowa to www.texelhopper.nl. Firma Specjalizuje się w usłudze transportowej.

W celu zapewnienia dostępności dla wszystkich klientów, firma posiada parking i wejście dostępne dla osób z urządzeniami na ruchomej siłowni.

Warto zapytać o informacje o specjalizacjach oferowanych przez firmę, ponieważ oferuje one usługi dostarczane w różnych regionach.

Opinie

W serwisie Google My Business Texelhopper otrzymał 361 recenzji z medianą opiniową 2,7/5.

Uwagi klientów są bardzo ważne, ponieważ pozwolą nam lepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania naszych klientów.

Informacje związane z usługami

Jeśli szukasz informacji tentang usługi oferowane przez Texelhopper, zalecam sprawdzić ich oficjalną stronę internetową lub skontaktować się telefonicznie z firmą.

Warto zapytać o szczegóły w zakresie usług, specjalizacji i warunków dostawczych, ponieważ mogą one ułatwić Twoje decyzję o korzystaniu z usług tej firmy.

👍 Recenzje dla Texelhopper

Texelhopper - Den Burg
Erwin E.
1/5

Na veel moeite eindelijk een busje kunnen reserveren, wel telefonisch want de fantastische website deed het alles behalve. Na bijna een uur komt er een busje aan waarvan de chauffeuse in kwestie al 38 jaar geleden beter een andere baan had moeten kiezen. De chagrijnigheid straalde er vanaf en een goedemorgen kon er al helemaal niet vanaf. Enfin, de kids zitten en alleen nog betalen via pin. Dit werkte natuurlijk net zo goed als de website, mevrouw riep “PAS” uh pas? Ja je pas moet erin. Na 2 pogingen met 2 pasjes hielt het op, cash was geen optie. En konden niet mee, maar weer uit de bus gestapt bij deze uiterst klantvriendelijke mevrouw. In de haven gelijk maar koffie gehaald en netjes kunnen betalen met dezelfde pas.

Lang verhaal kort, fietsen huren is prijzig maar je weet zeker dat je ergens komt.
De Texelhoop’er werkt voor geen meter en is echt zonde van je tijd.

Waarvan akte….

Texelhopper - Den Burg
Teunis S.
1/5

Very very very unreliable, even when booking on the app. Booked on the app after understand the complicated sequence. When the bus didn’t arrive we called. Only for no one to answer for almost two hours. This happened twice. On two occasions we did get through to very help people, but on the whole not a great experience. I would advice to use other means on the island unless you want to get stuck somewhere.

Texelhopper - Den Burg
Katja L.
5/5

We used the texelhopper both from and to the ferry while on vacation on Texel, I called 1-2 hours in advance. I was a bit nervous due to the bad reviews, but both times our experiences were excellent! Both times the car was on time, the driver was friendly and for a cheap price. Would recommend:)

Texelhopper - Den Burg
Marleen
1/5

Op de site een route gepland van onze bestemming naar huis, zou om het uur rijden (geen melding gekregen dat je een reservering moet plaatsen). Toen wij bij de bushalte kwamen stond er dat we dat wel moesten doen. Daarom gebeld. Al bellend kwam er toevallig een leeg busje langs, dus we vroegen of we mee konden rijden maar dat mocht van de meneer aan de telefoon absoluut niet. Via die meneer dan maar een reservering geplaatst maar die kon pas over 2 uur. Toen stonden we daar als twee verloren schapen te wachten. Gelukkig waren er twee lieve eilandbewoners die ons naar plaats van bestemming konden rijden. Reservering dus geannuleerd.

Texelhopper - Den Burg
Dennis O.
1/5

De Koog 20-8 19:25 Daar komt de TexelHopper...wat een draak van chaffeur/vertegenwoordiger. Woof ons al weg toen hij ons zag staan. Hij verwachte 4 mensen en niet meer het korte gesprek ging via de instappende klanten, keek ons niet aan, NEE, deurdicht en gas er op. Meneer was heel druk met service verlenen.

Ga lopen, huur een fiets, ga liften of bestel een taxi indien je ergens heen wilt behalve de boot en als het echt niet anders kan reserveer ver van te voren een Texelhopper.

Texelhopper - Den Burg
Aurélia C.
1/5

Vous feriez mieux de dire que votre système ne fonctionne pas plutôt que de vous acharner et faire attendre des heures des familles entières. C’est inacceptable que ce service de transport fonctionne si mal. Nous sommes venues sur l’île sans voiture pour tout faire à vélo. Les navettes de bus qui doivent se commander ne fonctionne pas. Nous avons d’abord réservé pour se rendre compte le jour même que la réservation n’avait pas été enregistrée car problème dans le système. Donc on nous a mis sur la navette suivante, ce qui nous a retardé nos plans, mais cette navette n’est jamais venue, encore une fois bug de leur côté. C’est vraiment déplorable pour une île comme Texel qui gagnerait à développer ses transports en commun pour limiter les voitures sur l’île. Vraiment on ne vous félicite pas.

Texelhopper - Den Burg
trudy V.
1/5

Half uur van te voren bestellen. 21 uur gevraagd voor 21.45. Gaat niet. Blijkt dat ze vaste route hebben. Serieus? Waarom bestellen. Rijdt die routes met tijden op de halte

Texelhopper - Den Burg
C E. V.
1/5

Grausam!
Das System ist unausgereift
Es kommt keine Mail zur E-Mail Bestätigung zurück! Ohne E-Mail Bestätigung keine Reservierung.
Die Fahrerin verweist unhöflich auf die zentrale Telefonnummer.
Nach 15 Minuten warten, kommt man an einen ebenso unhöflichen Menschen, dem das Problem egal ist, der einfach nur eine Fahrt buchen kann (oder will), oder eben nicht. Keine andere Kontaktmöglichkeit vorhanden. Das zumindest die Linie 28 nicht mehr oudeschild anfährt, noch schlimmer.

Go up