AJ Designs Nederland - Ridderkerk

Adres: Brouwerstraat 34, 2984 AR Ridderkerk, Nederland.
Telefoon: 851304614.
Website: ajdn.nl
Specialiteiten: Borduurapplicatieservice, Reclamebureau, Babykledingwinkel, Kledingwinkel, Borduurwinkel, Groothandelaar.
Andere interessante gegevens: Neemt ontheemden in dienst, Gerund door een vrouwelijke ondernemer, Online afspraken, Services op bedrijfslocatie, Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Rolstoeltoegankelijke zitplaatsen, LGBTQ+ vriendelijk, Veilige omgeving voor transgenders.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 69 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.2/5.

📌 Locatie van AJ Designs Nederland

AJ Designs Nederland Brouwerstraat 34, 2984 AR Ridderkerk, Nederland

⏰ Openingstijden van AJ Designs Nederland

  • Maandag: 09:00–17:00
  • Dinsdag: 09:00–17:00
  • Woensdag: 09:00–17:00
  • Donderdag: 09:00–17:00
  • Vrijdag: 09:00–12:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Bij AJ Designs Nederland vind je een brede aanbod aan kleding en accessoires voor baby's, kinderen en volwassenen. Ons bedrijf is gevestigd op de Brouwerstraat 34 in Ridderkerk, Nederland. Je kunt ons contacteren via telefoon op 851 304 614 of via onze website ajdn.nl.

Specialiteiten

We bieden een brede aanbieding aan:

  • Borduurapplicatieservice
  • Reclamebureau
  • Babykledingwinkel
  • Kledingwinkel
  • Borduurwinkel
  • Groothandelaar

Andere interessante gegevens

We zijn een vrouwelijke ondernemer en bieden verschillende diensten, waaronder:

  • Neemt ontheemden in dienst
  • Gerund door een vrouwelijke ondernemer
  • Online afspraken
  • Services op bedrijfslocatie
  • Rolstoeltoegankelijk toilet
  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parking
  • Rolstoeltoegankelijke zitplaatsen
  • LGBTQ+-vriendelijk
  • Veilige omgeving voor transgenders

Beoordelingen

Volgens Google My Business hebben wij 69 recensies en een gemiddelde mening van 4,2/5.

👍 Beoordelingen van AJ Designs Nederland

AJ Designs Nederland - Ridderkerk
I
1/5

Niet een fijne dpd punt, ga naar een andere locatie. Ik had een pakketje afgeleverd maar er was misschien iets mis mee. Bedrijf gebeld of ik langs kon komen om het te checken. De vrouw aan de telefoon was heel aardig en behulpzaam. Toen ik langskwam werd ik eerst geholpen door een jongere man. Over hem heb ik geen slechte opmerkingen hij hielp mij zonder problemen. Maar toen we bezig waren kwam er een oudere man zich mee bemoeien, meneer was erg boos en kon alleen maar schreeuwen en schelden over de pakketjes en over dpd richting mij. Hierdoor voelde ik me erg onveilig. De man bleef doorgaan met boos zijn en schreeuwen. Ik kan het nogsteeds niet geloven dat bij een professioneel bedrijf die zelf kiest om een dpd punt te zijn dat er zon reactie van een medewerker komt. Niet alleen is het onprofessioneel om naar iemand zo te schreeuwen ookal is het zo misschien niet bedoeld maar zeker om iemand zo onveilig te laten voelen binnen het bedrijf. Ik heb me nog nooit eerder zo onveilig gevoeld bij een bedrijf dan bij hun en ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand vanuit een bedrijf zo zat te schreeuwen tegen mij. Mijn slechte ervaring gaat puur uit naar het onprofessionele gedrag van de oudere medewerker. De andere twee medewerkers hebben mij goed geholpen.

Het bedrijf heeft gereageerd met “wat heeft dit met ons bedrijf te maken? Wij hebben niets met DPD te maken.”. Zijn het niet jullie werknemers die de pakketen aannemen en de service leveren? En ook een van de werknemers die dus bij dit bedrijf werkt die zo te keer is gegaan. Ten eerste is het heel onprofessioneel dat je werknemers zo tekeer kunnen gaan en zo boos doen, hoe is dit normaal en professioneel? Ten tweede volgens mij is het geen goed teken dat iemand van het bedrijf een persoon zo onveilig laat voelen? Dit heeft zeker met het bedrijf te maken en laat zien dat je werknemers hebt die zomaar gaan schreeuwen en boos doen. Tuurlijk is het maar een werknemer, maar het is een werknemer te veel die zo doet. Ik vind de reactie “wat heeft dit met ons bedrijf te maken. Wij hebben niets met DPD te maken.” Zo onprofessioneel en laat het zien dat er blijkbaar geen medeleven is voor iemand waar je werknemer tegen zat te schreeuwen en boos deed. Het heeft zeker met jullie bedrijf te maken omdat jullie de service leveren. Zoals ik al zei de andere twee werknemers waren harstikke aardig en hielpen harstikke goed. Maar die ene die zo te keer ging, vind ik niet normaal en zeker geen mooi visite kaartje voor het bedrijf. Had liever een uitleg gehad of even een sorry dat was niet de bedoeling, dat had ik veel professioneler gevonden.

AJ Designs Nederland - Ridderkerk
Tilon J. T.
3/5

In juni 2023 ben ik in contact gekomen met AJ Designs voor print on demand van kleding voor mijn eigen merk. In het begin ben ik erg goed geholpen: ik kreeg duidelijke uitleg, goede samples en er werd met mij meegedacht over het proces. Helaas is de samenwerking daarna moeizamer verlopen.
De communicatie begon na verloop van tijd stroever te worden. Mails werden regelmatig niet beantwoord, waardoor de voorbereidingen voor mijn lancering vertraging opliepen. In de tweede helft van 2023 heb ik een partij kleding aangeleverd voor bedrukking t.b.v. een photoshoot. Helaas bleken de prints verkeerd gepositioneerd, totaal anders dan dat ik door had gegeven. Ondanks meerdere pogingen via e-mail, WhatsApp en telefoon kreeg ik lange tijd geen reactie. Toen er uiteindelijk wel gereageerd werd, erkenden ze dat de fout bij hen lag. De schade bedroeg ruim €600, welke zij wilden verrekenen met toekomstige bedrukkingen. Helaas wilden ze deze afspraak alleen telefonisch maken en niet schriftelijk vastleggen.
Omdat de kleding hierdoor onbruikbaar was geworden voor de photoshoot, heb ik opnieuw kleding aangeleverd. Ook hierbij verliep de communicatie moeizaam. Pas na weken wachten kreeg ik te horen dat hun DTF-printer defect was en dat er tijdelijk met een geleende printer gewerkt werd. Dit was terug te zien in de kwaliteit: op zwarte kleding zaten lijmresten buiten de prints. Hierdoor liep de schade verder op en miste ik de geplande lancering.
Later zijn er nog enkele kleine opdrachten goed uitgevoerd: de kwaliteit was toen wel in orde en de communicatie verliep iets beter. Er
In het najaar van 2024 besloot ik, na duidelijke toezeggingen van AJ Designs dat ze alles weer op orde hadden en bestellingen binnen 24 uur verzonden zouden worden, opnieuw met hen in zee te gaan( zie foto’s )Hierdoor heb ik voor duizenden euro’s voorraad ingekocht en bij hen opgeslagen. Daarnaast heb ik opnieuw kleding laten bedrukken voor promotionele doeleinden via influencers. Helaas bleek achteraf dat de logo’s op veel kledingstukken te smal waren bedrukt, waardoor een aantal influencers de kleding niet wilden promoten. Hierdoor flopte de lancering.
Na alle eerdere tegenslagen wilde ik in mei 2025 opnieuw een frisse start maken. Begin mei kreeg ik mijn eerste bestelling, alles was in orde. Wel moest ik de bedrukkingen betalen terwijl er maar iets van 200 euro verrekend was met de eerder gemaakte schade. Vanaf 12 mei plaatste ik nieuwe bestellingen, maar ontving hierop geen enkele reactie. Ondanks meerdere pogingen via e-mail, telefoon en WhatsApp, bleef het stil. Enkel een automatische ontvangstbevestiging volgde, met het verzoek een review te plaatsen. Op 24 mei kreeg ik eindelijk een kort bericht dat ze mij na het weekend zouden berichten. Daarna bleef het weer stil. Pas op 28 mei werd ik gebeld: door ziekte was er vertraging ontstaan. AJ Designs verwachtte dat de bestellingen een week later verzonden zouden worden. Helaas is ook die deadline niet gehaald.
Op 10 juni kreeg ik bericht dat niet alle benodigde logo’s meer op hun server stonden, terwijl deze er eerder wel waren. Dit probleem kan ik zelf binnen 5 minuten oplossen door de bestanden opnieuw aan te leveren, maar het blijft teleurstellend dat dit na zoveel weken wachten pas wordt gemeld.
Ik heb veel tijd, geld en energie geïnvesteerd in mijn bedrijf en voor duizenden euro’s voorraad bij AJ Designs weggelegd. Door deze opeenstapeling van fouten, slechte communicatie en niet nagekomen afspraken ontstaat er schade aan mijn bedrijf en loopt mijn imago bij klanten gevaar.
Ik hoop dat AJ Designs hun beloftes alsnog nakomt, de bestellingen snel verwerkt en dit netjes afrondt. Wat er ook gebeurd ik zal zeker een update en eerlijke beoordeling plaatsen van hoe dit afgehandeld zal worden.Update: na het plaatsen van deze review is er op 14 juni contact geweest vanuit AJ Designs over de logo’s, zodat er geen fouten gemaakt zouden worden. Na mijn Akkoord hebben ze het maandag 16 juni bedrukt en verzonden. Op woendag 18 juni is alles in goede orde ontvangen. De kwaliteit was goed.

AJ Designs Nederland - Ridderkerk
Lo W.
5/5

Topbedrijf met actieve / goede communicatie. Meedenkend ook bij problemen goede oplossingen, mooie kleuren, goede kwaliteit, vlotte levering! Ik ben zeer tevreden! Toppers!

AJ Designs Nederland - Ridderkerk
Ayrton W.
5/5

AJ Design Nederland is 100% mijn favoriet omtrent alles wat met druk en borduur werk te maken heeft. Ze hebben zo veel keus en heel veel mogelijkheden. Kortom, bij dit bedrijf bent u bij het juiste adres!

Ik heb bij AJ Design mijn bedrijfskleding laten bedrukken en borduren en ben zeer te spreken over hoe ik ben geholpen door dit bedrijf. Het resultaat was precies naar verwachting! Pure vakmanschap voor een uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Wat ik bijzonder waardeer, is hoe toegankelijk de eigenaren zijn. Ik heb zelf vrijblijvend contact opgenomen en kreeg direct advies op maat. Het gevoel dat ik kreeg was duidelijk dat ze niet alleen voor het zakelijke aspect gaan, maar vooral voor tevreden klanten die met een glimlach vertrekken.

De mensen van dit bedrijf werken met een ongekende passie en motivatie die direct zichtbaar is in het resultaat. Ze denken echt met je mee en stellen alles samen om uw wensen te realiseren. Zelfs in de late avond uurtjes staan ze open voor gesprekken over eventuele wijzigingen of ideeën op de kleding.

Ik raad dan ook iedereen aan om contact op te nemen met AJ Design Nederland in Ridderkerk.

Zeker een TEVREDEN klant erbij.

Tot de volgende keer!!!!!

AJ Designs Nederland - Ridderkerk
Bart G. V.
5/5

Wat jammer dat sommige mensen aangespoord worden door andere om een negatieve review te schrijven, AJ-Designs komt altijd met een oplossing en kan jij jezelf daar niet in vinden gaan ze opzoek naar een andere oplossing. Jezelf verlagen omdat jezelf fout bent zegt meer over de persoon die de review geschreven heeft.

Ik doe nu al meer dan 5 jaar zaken met dit bedrijf en ik vind het nog steeds the place to be, voor bedrukken borduren en graveren. Erg fijn geholpen weer vandaag.

AJ Designs Nederland - Ridderkerk
Lisanne K.
5/5

Super goede service! Bij dit bedrijf word je met aandacht behandeld, dit bedrijf heeft kennis en kunnen.

Wij hebben 2 hoodies, en 40 T-shirts besteld. Wij hebben ons idee voor het design aangegeven en binnen een dag hadden wij het design in de mailbox. Binnen een week waren de T-shirts geleverd. Na 9 maanden intensief gebruik is de bedrukking nog in perfecte staat. Wij zijn erg enthousiast en zullen zeker vaker bij dit bedrijf bestellen. Voor iedereen aan te raden!

AJ Designs Nederland - Ridderkerk
Vera B.
5/5

Voor mijn volleybal team heb ik AJ Desgins Nederland gevraagd om shirtjes te laten bedrukken.
We kregen pas modellen opgestuurd en spoedig een ontwerp van het shirt met bedrukking.
Kort hierna de juiste maten doorgegeven en binnen 1 week waren de shirts binnen.
Het gehele team was zeer te vrede.
Shirts waren van goede kwaliteit net zoals de bedrukking.
Kortom hele fijne service, AJ Desgins Nederland was goed bereikbaar, ze denken met je mee, er werd een heel mooi ontwerp gemaakt.
Wij waren ontzettend tevreden met AJ Designs Nederland.
Wij zullen hier zeker de volgende teamkleding bestellen.

AJ Designs Nederland - Ridderkerk
Mik V. L.
1/5

Mijn ervaring met AJ Designs als professional in de mode- en printindustrie heeft ernstige tekortkomingen aan het licht gebracht die onaanvaardbaar zijn voor een zakelijke samenwerking. Hieronder volgen mijn bevindingen n.a.v. een onwijs teleurstellende samenwerking met AJ-Designs.

1. Communicatieproblemen: Gedurende de samenwerking is het duidelijk geworden dat AJ Designs een consistent gebrek aan effectieve communicatie vertoont. Er waren disproportioneel vaak vertragingen in de reacties op whatsapp, waarbij erg veel berichten dagen lang onbeantwoord bleven. Hierbij gaat het over over reactietijden van 4-7 dagen, wat ongelofelijk onprofessioneel is in een sector die afhankelijk is van snelle besluitvorming. Dit heeft onwijs veel schade aangericht aan de voortgang van projecten.

2. Productkwaliteit, Bestellingen en Betrouwbaarheid: Er waren herhaaldelijk problemen met bestellingen. Dit betreft verkeerde leveradressen, kwijtgeraakte bestellingen, niet geleverde producten, en te late leveringen (Voorbeeld: Klant besteld op 17 juli een t-shirt, t-shirt wordt niet geleverd, 7 September nog steeds geen concrete oplossing vanuit AJ-Designs). Herhaaldelijke situaties als deze wijzen op een gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel. Dergelijke fouten schaden niet alleen de klanttevredenheid, maar ook de reputatie van mijn merk in de mode-industrie.

3. Inconsistente Toewijding aan Tijdlijnen: Het bedrijf heeft herhaaldelijk valse beloften gedaan over verzenddata, evenals verbetering van processen en herstel van voorgaande fouten. Deze afspraken, die zwart op wit staan, zijn niet nagekomen, wat uiterst conform de handelswijze van AJ-Designs blijkt. Ook hier heb ik ruimschoots bewijs van aanwezig. Dit gebrek aan tijdige levering is problematisch voor elke ondernemer, vooral in de mode-industrie, waar tijdigheid cruciaal is voor het behouden van klanten.

4. Algemene Professionaliteit: Het algehele niveau van professionaliteit bij AJ Designs is ver beneden de maatstaven die in de industrie worden verwacht. Bij het communiceren van problemen voelde de interactie vaak als onpersoonlijk, extreem kinderachtig, gefrustreerd, en geautomatiseerd. Er is geen enkel blijk van begrip of empathie voor de problemen die hun klanten ervaren n.a.v. de tekortkomingen van AJ-Designs.

Concluderend wijzen deze feiten en voorbeelden op een diepere systematische tekortkoming binnen AJ Designs. De combinatie van gebrekkige communicatie, onbetrouwbare productlevering, en een gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel wijst op een onvermogen om te voldoen aan de basisvereisten voor zakelijke relaties. Dit maakt AJ Designs een uiterst risicovolle keuze voor potentiële klanten. Ik adviseer ten strengste om alternatieve partners te overwegen die wel de nodige professionaliteit en betrouwbaarheid bieden.

PS: Het is opmerkelijk dat ik binnen vijf minuten na het plaatsen van mijn review, in tegenstelling tot de dagen tot wekenlange afwezigheid van reactie op mijn vragen over leveringen, driemaal ben gebeld door AJ-Designs. Vervolgens werd mijn review een 'messteek' genoemd. Dit benadrukt wederom het gebrek aan reflectie en evaluatievermogen binnen het bedrijf om te leren van hun tekortkomingen.

Go up