Azerty - Raalte

Adres: Tjalkstraat 4b, 8102 HG Raalte, Nederland.
Telefoon: 572328120.
Website: azerty.nl
Specialiteiten: Computeronderdelenwinkel, Computerwinkel, Hoofdkantoor.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Services op bedrijfslocatie, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Snel bezoek, Contactloos mobiel betalen, Pinpassen.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 5236 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.6/5.

📌 Locatie van Azerty

Azerty Tjalkstraat 4b, 8102 HG Raalte, Nederland

⏰ Openingstijden van Azerty

  • Maandag: 09:00–17:00
  • Dinsdag: 09:00–20:00
  • Woensdag: 09:00–17:00
  • Donderdag: 09:00–20:00
  • Vrijdag: 09:00–17:00
  • Zaterdag: 10:00–15:00
  • Zondag: Gesloten

Azerty: Jullie IT-specialist in Raalte

Azerty is uw IT-specialist gevestigd in Raalte. Met een ruim aanbod aan computeronderdelen en -accessoires, zijn ze de perfecte partner als u op zoek bent naar een nieuwe computer, laptop of accessoires. Daarnaast kunt u bij Azerty terecht voor diverse diensten, zoals installatie, configuratie en onderhoud van uw hardware.

Het bedrijf is gevestigd op adres Tjalkstraat 4b, 8102 HG Raalte, Nederland, waar een team van deskundigen staat paraat om al uw vragen te beantwoorden en al uw wensen te vervullen. U kunt Azerty ook bereiken op telefoonnummer 572328120. De website van het bedrijf is azerty.nl.

Specialiteiten en diensten

  • Computeronderdelenwinkel
  • Computerwinkel
  • Hoofdkantoor

Andere interessante gegevens

  • Bezorging
  • Ophalen in de winkel
  • Services op bedrijfslocatie
  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parking
  • Snel bezoek
  • Contactloos mobiel betalen
  • Pinpassen

Beoordelingen en reputatie

Dit bedrijf heeft 5236 recensies op Google My Business met een gemiddelde mening van 4.6/5. Klanten waarderen Azerty voor hun ruime aanbod, kennis en expertise, en het goede serviceverloop.

👍 Beoordelingen van Azerty

Azerty - Raalte
D
1/5

Wat een slecht bedrijf en wat een nog slechtere klantenservice. Ik koop hier nooit meer iets,

AEG mobiele airco gekocht, netjes betaald en zou de dag erna geleverd worden. Nou niet dus, 3 dagen later thuis. Maar bij aflevering leek het wel of de doos over de hele wereld is geweest en met de hand van China hierheen gebracht is. Allemaal oude schade aan de doos wat ontstaan is in het magazijn door gooien en niet normaal omgaan met spullen.

Na uitpakken…. Ja hoor airco kapot… nogal logisch als je een doos binnen krijgt die mishandeld is door personeel.

Heb direct een foto gestuurd naar dit bedrijf en kreeg niet eens antwoord. Na bellen enz pas hulp, wordt zo snel mogelijk opgelost en 3 weken later pas me geld retour. Door een fout van hun en niet eens van mij,

Klantenservice zou track en trace sturen voor ophalen airco, nooit gehad!!! Ze reageren niet meer op e-mails en wanneer ik me geld retour krijg!

Slechte afhandeling, slechte service, slecht product, slechte bezorging en vooral totaal niet klantvriendelijk!

Azerty - Raalte
Josh C. (.
1/5

Na een bestelling gedaan te hebben (met producten die in de uitverkoop waren), is deze de volgende dag geannuleerd door het bedrijf onder de zin van dat ze het geld niet hebben ontvangen. Terwijl geld van rekening is afgeschreven. Na contact gelegd te hebben kreeg ik ineens geld terug gestort op mijn rekening en zeggen ze dat het om een technische fout gaat. Dit kan gebeuren, techniek is niet altijd te vertrouwen. Nou wilde ik de bestelling voort zetten door een nieuwe te plaatsen alleen ze weigerde het voor de originele prijs waarvoor ik initieel besteld heb de bestelling te plaatsen onder de zin van dat de prijzen per dag meerdere keren fluctueren.

Er is dus nul tegemoetkoming naar de klant. Door een technische fout aan wiens kant dan ook, is de bestelling geannuleerd en is het bedrijf Azerty totaal niet bereid om iets tegemoet te komen om dit op te lossen.

Klantvriendelijkheid is ver te zoeken!

Azerty - Raalte
D R.
1/5

GELOOF NIET DE 5-STER REVIEWS, DIE ZIJN ERVOOR BETAALD MET KORTINGSBONNEN. Echt een oplichtingsbedrjf. Probeerde een klein elektronisch product in bijna perfecte staat terug te sturen (ze waren het ermee eens dat de staat van het product goed was). Eerst proberen ze me te vertellen dat het serienummer anders is, compleet onmogelijk. Dan zeggen ze gewoon “oh we kunnen het niet doorverkopen, dus je kunt het niet retournen”. Dat is niet mijn probleem. Het product staat NIET op de lijst van “niet retourneren”. Ze bieden alleen aan om het naar mij terug te sturen. Prima. Dan sturen ze het terug zonder de beschermende doos waarin het zat, en alleen een dunne envelop. Verschrikkelijke klantenservice en oplichtingspraktijken. Absoluut kutbedrij gevuld met kutmensen.

Azerty - Raalte
Peter
1/5

Was vroeger echt een betrouwbaar bedrijf om onderdelen voor je pc te halen, maar het word steeds minder. Wou vandaag een Switch 2 halen, maar het zijn gewoon scalpers geworden helaas. 750 euro vragen ze! Triest. Hier dus helaas nooit weer bestellen. Zonde want 4 op voorraad is max 1000 euro winst wat ze maken. Maar als een bedrijf zo met klanten omgaat kost dat ze op de langere termijn een stuk meer. Jammer, want potentieel opgelicht worden (ja, bijna 150% betalen is oplichting) bij een voorheen goed bedrijf is zonde.

Azerty - Raalte
Inge B.
1/5

Laptop besteld voor mijn geslaagde zoon met hetzelfde account waar ik 5 jaar geleden een zakelijke laptop mee had gekocht. Mijn zoon wilde graag een andere kleur, maar helaas kun je zakelijke bestellingen alleen retourneren tegen een boete van 10% van de aanschafprijs. Heb nog met ze gebeld om de situatie uit te leggen maar dat heeft geen verandering gebracht. Koop hier niet!

Azerty - Raalte
jaap K.
1/5

Ik heb bij Azerty een nieuwe videokaart besteld die helaas direct defect werd geleverd. Bij het uitpakken viel me al op dat de verpakking er niet helemaal netjes uitzag, maar ik gaf het het voordeel van de twijfel. Na installatie werkte de kaart niet – geen beeld, geen reactie, niets.

Na het terugsturen kreeg ik al snel een bericht dat de schade door mij zou zijn veroorzaakt. Dit is compleet onterecht, aangezien ik de kaart direct bij ontvangst volgens alle richtlijnen heb getest en absoluut niets verkeerd heb gedaan. Blijkbaar komt dit vaker voor, want ik ben niet de enige: als je door de reviews hier en op andere platforms kijkt, zie je meerdere klanten die exact hetzelfde hebben meegemaakt. Het lijkt er sterk op dat azerty structureel weigert verantwoordelijkheid te nemen voor DOA (Dead on Arrival) producten.

Er wordt totaal niet naar de klant geluisterd. Geen inspectie- of testverslag, alleen een standaard afwijzing. Voor een winkel die zichzelf als professioneel neerzet, is dit schandalig.

Mijn advies: koop je hardware elders, bij een partij die wél klantvriendelijk is en garantie serieus neemt.

Azerty - Raalte
Franklin
5/5

Het is overduidelijk niet zonder reden dat zij zijn uitgeroepen tot de beste computerwinkel van Nederland.

Ik heb een computer laten samenstellen en ben zeer tevreden over het advies dat ik heb ontvangen. Er werd uitgebreid uitgelegd wat wel of juist niet de beste keuze was. De computer werd bovendien zorgvuldig verpakt en keurig bezorgd.

Azerty - Raalte
Marthijn B.
1/5

Helaas is deze partij slechter geworden sinds dat ik er 2 jaar geleden heb besteld. Van waardeloze tot geen communicatie via whatsapp of e-mail, tot beloftes die digitaal en telefonisch niet worden nagekomen wat betreft een levering vanuit een leverancier (+4 voorraad na bestelling). Tot slot een "A-keuze" moederbord ontvangen waar een USB3 header kapot is. Tot mijn verbazing nog geen enkele verontschuldiging of restitutie ontvangen.

Go up