Canon Netherlands N.V. - 's-Hertogenbosch

Adres: Brabantlaan 2, 5216 TV 's-Hertogenbosch, Holandia.
Telefon: 736815815.
Strona internetowa: canon.nl
Specjalności: Producent oprogramowania, Sklep RTV.
Inne ważne informacje: Parking dostępny dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach.
Opinie: Ta firma ma 107 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 4.1/5.

📌 Lokalizacja Canon Netherlands N.V.

Canon Netherlands N.V. to firma działająca w Holandii, specjalizująca się w produkcji oprogramowania oraz prowadzeniu sklepu RTV. Siedziba firmy mieści się pod adresem Brabantlaan 2, 5216 TV 's-Hertogenbosch, Holandia. Firma ma szeroką gamę produktów, w tym kamery, aparaty cyfrowe, drukarki, oprogramowanie i wiele innych. Strona internetowa firmy to canon.nl.

Cechy i informacje dodatkowe

  • Adres: Brabantlaan 2, 5216 TV 's-Hertogenbosch, Holandia.
  • Telefon: 736815815.
  • Strona internetowa: canon.nl.

Canon Netherlands N.V. oferuje wiele specjalności, w tym:

  • Producent oprogramowania,
  • Sklep RTV.

Warto zwrócić uwagę na dodatkowe informacje:

  • Parking dostępny dla osób na wózkach,
  • Wejście dostępne dla osób na wózkach.

Na platformie Google My Business firma ma 107 recenzji, z średnią oceną 4.1/5.

👍 Recenzje dla Canon Netherlands N.V.

Canon Netherlands N.V. - 's-Hertogenbosch
Dilan H.
1/5

Ik heb een duur product gekocht bij Canon, puur vanwege hun cashbackactie. Zonder die actie had ik het elders gekocht. Na levering ging ik op vakantie en heb ik direct na terugkomst deelgenomen aan de actie. Tot drie keer toe werd mijn aanvraag afgewezen, zonder duidelijke reden.

Wat volgde was een eindeloze mailwisseling met een klantenservice die totaal niet meedenkt. Ik heb meerdere keren om een retouretiket gevraagd, maar kreeg alleen standaardreacties en werd uiteindelijk afgeserveerd met “de retourtermijn is verstreken.” Geen begrip, geen oplossing, geen service.

Canon lijkt vooral te rekenen op klanten die het “maar laten gaan.” Nou, ik niet. Dit is misleidend, onprofessioneel en ronduit respectloos. Ik deel mijn ervaring zodat anderen gewaarschuwd zijn.

Canon, dit is geen manier om met klanten om te gaan. Schaam je.

Canon Netherlands N.V. - 's-Hertogenbosch
Colin C.
5/5

Zakelijke lease van Canon in gebruik. Onboarding ging erg prettig en fijn! Levering was goed geregeld en de machine werkt nu al langer dan een jaar prettig in gebruik.
Tot nu toe maar 2 storingen gehad en beide keren naar volle tevredenheid opgelost (Snel en adequaat). De lijnen naar urgente support mogen wel iets korter dan bepaalde omwegen die je soms moet maken, maar dat is het enige kritiekpuntje.

Canon Netherlands N.V. - 's-Hertogenbosch
B. D. J.
1/5

Pracht cameras maar wat een enorm ellendig proces om van een cashback actie gebruik te maken, ongelooflijk en onbegrijpelijk.

Canon Netherlands N.V. - 's-Hertogenbosch
Francine B.
1/5

Wat een ellende is een Canonprinter. Ik kocht maart 2023 een TS5150. Helaas print de printer alleen maar sjablonen, dus bijvoorbeeld lijntjespapier of ruitjespapier. Kortom geen normaal document mee te printen. Op geen enkele manier te resetten. Terwijl Canon wel jouw gegevens monitort, kun jij op geen enkele manier contact krijgen.

Canon Netherlands N.V. - 's-Hertogenbosch
Ricardo D. S. F. ?. M.
1/5

Een heuse "laserprinter" van Canon gekocht in 2021 voor €400. In het begin uitstekend maar zoals met alle merken printers ben je na 2 jaar indirect verplicht een nieuwe te kopen omdat ze gaan haperen, niet reageren en printen eigenlijk onmogelijk word tenzij je er uren aan gaat besteden iedere x als je wat wilt afdrukken. Zo de bak ingegooid en betaal wel extra bij de bank om de afschriften voor mijn boekhouding per post te krijgen. Uiteindelijk een stuk voordeliger want een deugdelijke printer bestaat anno 2023 niet meer. Canon Waardeloos

Canon Netherlands N.V. - 's-Hertogenbosch
Hans R.
1/5

Sinds 2012 maak ik gebruik van de Canon MG 6150 printer/scanner. Door de aanschaf van een nieuwe laptop met Windows 11 kan mijn printer niet meer gebruiken omdat er geen driver beschikbaar is voor de MG 6150. Na mijn vraag hierover keurig gebeld door een Canon medewerker die mij op vriendelijke toon vertelde dat er inderdaad geen driver is voor de MG6150 serie omdat het productiejaar 2011 was. Deze functioneerde uitstekend met Windows 10 dus nu zou ik verplicht zijn deze weg te gooien een recentere versie aan te schaffen. Ik ben van mening dat dit een schandalig consumptief beleid is wat niet past in de klimaatontwikkelingen van onze planeet. Dus Canon doe hier iets aan, een niet versleten, goed werkend en mooi apparaat weggooien is niet goed.

Canon Netherlands N.V. - 's-Hertogenbosch
Hans V. (. S.
1/5

T’is weer zover😡. Ditmaal #Canon. Je weet wel, dat toonaangevende bedrijf dat o.a. printers/scanners verkoopt. Nou, zo een heb ik dus: De #Pixma MG7150.
Maarrrr.... nadat ik m'n Mac met het laatste besturingssysteem had geüpdatet, deed m'n scanner het niet meer. Met Canon gebeld. Een heel lang verhaal hier kort verwoord, hun antwoord: "Wij maken geen drivers meer voor uw MG-serie voor de nieuwste Mac-update." Ik:"Dus? Betekent dat dat ik m'n printer/scanner inclusief de nieuw gekochte inkt-cartridges kan weggooien?" Canon: "Nou nee. U kunt uw Mac terugschakelen naar het (inmiddels 4 versies) oudere besturingssysteem want die doet het nog wel op deze serie printers/scanners." Ik: "Dus wil ik jullie apparaat nu nog kunnen gebruiken moet ik de besturing van mijn Mac 4 versies verouderen en zó oud houden?" Canon: "eh... Ja. Of u koopt een nieuwe maar dan een van de ST-serie waar wij naar overgeschakeld zijn." T'is Godgeklaagd hoe zo'n van oorsprong gerenomeerd bedrijf nu met trouwe klanten omspringt en ze naar de concurrentie drijft😡.

Canon Netherlands N.V. - 's-Hertogenbosch
Ron T.
5/5

Ze fijn bedrijf. Personeel zeer gemotiveerd. Wij zijn mee overgegaan, waarschijnlijk op postcode, naar andere reseller. Ervaren daardoor dat elk bedrijf eigen inzichten en werkwijzen heeft.

Go up