CustomerScope - Almere

Adres: Buster Keatonstraat 59, 1325 CK Almere, Nederland.
Telefoon: 365258356.
Website: customerscope.nl
Specialiteiten: Communicatieadviesbureau, Internetmarketing, Marketingconsultant.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 7 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.3/5.

πŸ“Œ Locatie van CustomerScope

CustomerScope Buster Keatonstraat 59, 1325 CK Almere, Nederland

⏰ Openingstijden van CustomerScope

  • Maandag: 08:00–18:00
  • Dinsdag: 08:00–18:00
  • Woensdag: 08:00–18:00
  • Donderdag: 08:00–18:00
  • Vrijdag: 08:00–18:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

CustomerScope is een communicatieadviesbureau met expertise in internetmarketing en marketingconsultant, gevestigd in Almere. Het bedrijf staat bekend om zijn geΓ―ntegreerde benadering van marketing en communicatie, waardoor organisaties effectief kunnen communiceren met hun doelgroep en hun merk versterken.

Adres: Buster Keatonstraat 59, 1325 CK Almere, Nederland.

Telefoon: 365258356.

Website: customerscope.nl.

Specialiteiten: Communicatieadviesbureau, Internetmarketing, Marketingconsultant.

Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke parking.

Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 7 recensies op Google My Business.

Gemiddelde mening: 4.3/5.

CustomerScope biedt een breed scala aan diensten, waaronder strategieontwikkeling, campagnemanagement, contentcreatie en analyse. Het team van professionals werkt nauw samen met klanten om te begrijpen wat hun doelstellingen zijn en hoe ze die het beste kunnen bereiken. Met hun kennis en ervaring in verschillende velden van marketing en communicatie, kunnen ze een unieke oplossing bieden die past bij elke individuele klant.

De gemiddelde beoordeling van 4,3/5 op basis van 7 recensies op Google My Business toont aan dat CustomerScope een betrouwbare en waardevolle partner is voor organisaties die op zoek zijn naar op maat gemaakte marketingoplossingen. Met een toegankelijke parking voor rolstoelen, staat het bedrijf ook bekend om zijn inzet voor inclusievere werkomgevingen.

Een bezoek aan hun website of een telefoontje naar het contactnummer 365258356 kan helpen om meer te weten te komen over hoe CustomerScope uw bedrijf kan ondersteunen in uw marketing en communicatie inspanningen. Met hun expertise en persoonlijke aanpak, kunt u vertrouwen op het feit dat ze uw bedrijf zullen helpen te groeien en te slagen in de huidige digitale omgeving. Dus laat uzelf niet langer houden, neem vandaag nog contact op met CustomerScope en ontdek wat ze voor uw bedrijf kunnen betekenen.

πŸ‘ Beoordelingen van CustomerScope

CustomerScope - Almere
Martin V. B.
5/5

2,5 jaar geleden vroeg ik aan Anco van Customerscope om ons bedrijf te helpen
met de online marketing. En sindsdien hebben we er zeer veel klanten bijgekregen.
Doordat we continu hoog genoteerd staan in Google en Customerscope met gerichte social media campagnes
(en het schrijven en posten van blogs) onze naamsbekendheid steeds meer laat groeien vinden steeds meer nieuw klanten onze trainingen.

De medewerkers van Customerscope zijn zeer professioneel en prettig in de omgang. Dus wil je je business gefundeerd laten groeien
neem dan contact op met Customerscope. Een aanrader voor elke onderneming die vooruit wil.

Martin van Bakel
AED/BHV professionals

CustomerScope - Almere
Kees V. D. V.
5/5

Anco is een echte vakman! Bij CustomerScope wordt er nagedacht over alle details. Fijn samenwerken.

CustomerScope - Almere
Henk R.
4/5

Anco heeft onze werkgroep begeleid naar de vervolgstappen van een proces. En dat doet ie goed. Anco bezit het vermogen om kort op de bal te spelen, zonder daarbij de doelstellingen uit het oog te verliezen. Gaat 'tot het gaatje' om duidelijk te krijgen wat nou echt bedoeld wordt. Vier sterren wat mij betreft, de vijfde bij een (waarschijnlijk!) vervolg!!
Dank.

CustomerScope - Almere
Albert V.
5/5

Onze strategiedag begeleid door Customer Scope was een groot succes. Tijdens het proces werden we strak begeleid waar we het nodig hadden en vrijgelaten op de momenten dat we zelf vooruitgang boekten. Niet het schema of de planning is leidend geweest, maar onze doelen. Anco heeft dit heel knap opgevangen. Het resultaat van de dag was concreet, helder en geeft duidelijke houvast voor het vervolg.

CustomerScope - Almere
TechTune
1/5

Dit bedrijf komt zijn afspraken niet na. Waardeloos.

CustomerScope - Almere
Roderick W. V. M.
5/5

Afgelopen week een workshop klantbeleving van Anco gehad. Erg nuttig en leerzaam voor mijn scriptie die over loyaliteit gaat. Hij heeft veel verstand in dit vakgebied. Absoluut een aanrader!

CustomerScope - Almere
Jort V. G.
5/5

Een bijzonder leuke en leerzame workshop.

Go up