- MediaMakers Nederland
- Haarlem
- Eddy Boom - Haarlem
Eddy Boom - Haarlem
Adres: Floresstraat 29, 2022 BB Haarlem, Nederland.
Telefoon: 647605619.
Website: eddyboom.nl
Specialiteiten: Marketingconsultant.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 40 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.9/5.
📌 Locatie van Eddy Boom
⏰ Openingstijden van Eddy Boom
- Maandag: 09:00–17:00
- Dinsdag: 09:00–17:00
- Woensdag: 09:00–17:00
- Donderdag: 09:00–17:00
- Vrijdag: 09:00–17:00
- Zaterdag: Gesloten
- Zondag: Gesloten
Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van Eddy Boom, geschreven in een formele en vriendelijke toon, met de gevraagde
👍 Beoordelingen van Eddy Boom
Sebastiaan H.
Hoe vat je al je kennis, levenservaring, gelaagdheid, kortom je levenswerk samen in een propositie die klopt voor jezelf en je klant. Om je zo te onderscheiden en unieke meerwaarde te leveren?
Met deze vraag stoeide ik jaren, lag ik regelmatig onderop en probeerde verschillende trainingen en coaches. Meer niemand wist dit zo mespunt scherp, kort en krachtig en toch sterk te verwoorden als Eddy. Eddy is een meester in woordkunst, maar het was vooral zijn grote hart en inlevingsvermogen die me raakte.
Door hem kan ik jaren vooruit en verder bouwen aan mijn meesterwerk.
Guus H.
Eddy heeft voor mijn mastermind groep ondernemers een workshop verzorgt én heb vorig jaar mijn propositie volledig onder de loep genomen in zijn 1 op 1 traject.
Werken met Eddy is confronterend, leuk én waardevol tegelijk. Eddy vraagt namelijk écht goed door en zoekt naar precies datgene wat jou uniek maakt tov anderen. Hij verwoord wat jij niet weet te verwoorden en daar komt dan één geniale slogan in uit die je jaaaaaren kan gebruiken. Leuk omdat Eddy gewoon een mooie gast is om mee te werken.
Het hebben van een perfecte propositie geeft een heerlijk gevoel van rust. Potentiële klanten gaan aan op je slogans en het enige wat je nog hoeft te doen is iets verder mee te nemen in je klantreis.
Als je weet dat je goed bent, serieuze omzetten draait maar toch nog te vaak hoort dat mensen niet goed weten wat je doet dan is het tijd om Eddy te bellen. Je gaat er geen spijt van krijgen 😉
Ivan B.
Eddy heeft mij 4 maanden gecoacht om mijn plannen uit me hoofd en in mijn lichaam te krijgen. Van ideeën naar Kiezen en klaar(staan). Op meerdere lagen verbinding maken met mijn boodschap omdat we samen op meerdere lagen een verbinding hadden. Mijn eigen boodschap kwam Buitengewoon Binnen zodat het Buitengewoon Binnen kan komen bij mensen die ik nu kan gaan helpen.
Christine B. T. &. M.
Dankzij Eddy's consequente en structurele aanpak is het gelukt waar we tot op heden niet in slaagden: de essentie van mijn bedrijf in één zin formuleren, ondanks mijn uiteenlopende disciplines. En dan ook nog een mooie, zinvolle zin. Helder, treffend en betekenisvol. Wat een feest om met hem te werken.'
Marie-Gon
Hulp bij het vinden van de juiste woorden die ervoor zorgen dat mijn positie in de markt glashelder wordt voor de klanten die ik wil aantrekken.
Dat was voor mij de reden om met Eddy te gaan samenwerken. Maar de realiteit bleek anders. Door dit traject met hem aan te gaan, ontdekte ik zóveel meer over mezelf, mijn positie, mijn bedrijf en mijn toekomstvisie. Juist door dóór te praten over waar het écht over gaat, raakten we de kern. Als een soort toverbal.
Werken met Eddy is de beste keuze die je kunt maken als je actief wilt blijven nadenken over waar je naartoe wilt met je bedrijf. De belofte om je te helpen met die ene zin, of die meest geniale winstwoorden om jouw klanten te triggeren, is hij dubbel en dwars nagekomen.
Maar veel meer dan dat. Eddy lijkt soms even stil, maar dat is maar schijn. Juist op dat moment draaien de radartjes hard in het rond en komen er briljante inzichten en stelt hij precies de juiste vragen. Ik kan mijn strijdplan hiermee aanscherpen en doordachte keuzes maken. Want nadenken over woorden is één ding, maar het bleek de sleutel tot een nog beter inzicht in mijn eigen bedrijf.
Ik kreeg goud in handen.
Sietse V.
Eddy Boom - Woordkunstenaar
De samenwerking met Eddy Boom was echt super fijn. Als woordkunstenaar weet hij precies de juiste snaar te raken. Wij doen sales vanuit verbinding, wat best lastig kan zijn om om goed onder woorden te brengen. Maar dankzij Eddy is dat tot in de perfectie gelukt! Samen hebben we de tijd genomen om de propositie voor Vennema klantrelatiebeheer echt te verfijnen, en het resultaat mag er zijn. Eddy luistert goed, denkt oprecht met je mee, verdiept zich in zijn klant en blijft net zo lang schaven aan de tekst tot alles klopt.
Als je iemand zoekt die echt tot de kern van je boodschap kan komen, dan is Eddy degene die je wilt vinden!
Martijn V. D. P.
"Het oog kan zichzelf niet zien."
Klanten helpen om hun identiteit te vangen in woord en beeld gaat me goed af. Als merkstrateeg is dat mijn vak. Maar mijn eigen propositie scherp krijgen bleek keer op keer een monsterlijke uitdaging waarin ik vastliep. Teveel willen zeggen om mezelf niet tekort te doen. Teveel diensten willen verkopen om niemand tekort te doen. De reden is simpel: als je in je eigen wereld, in je eigen glazen potje zit, kun je niet lezen wat er op het etiket staat...
Tijd voor support. Een spiegel om dat etiket wel te kunnen lezen. Of een coach die met kritische vragen en feedback me de antwoorden laat ontdekken, me aanmoedigt om het anders te doen, me helpt om harde keuzes te maken.
Eddy Boom is het allebei: Eddy is de spiegel en de coach. Als spiegel geeft hij terug wat je laat zien, lezen, horen. Zo krijg je een eerlijk kijkje van buiten naar binnen. Nuchter en eerlijk. En als coach is hij daagt hij je uit om langer na te denken, motiveert je om dieper te gaan in je zoektocht naar de waarheid en helpt je om die waarheid in de juiste woorden te gieten.
Ik heb een jaar met Eddy gewerkt. Wat begon met een website scan, mondde uit in de Buitengewoon Binnenkomen online opleiding met Buitengewoon Binnenkomen groepstraject. Om vervolgens in 1-op-1-sessies te blijven zoeken, vinden, schaven en slijpen tot de kern van mijn zaak. Het proces heeft werkelijk alle facetten van mijn ondernemersrol aangeraakt. Natuurlijk wil je een slogan, een mooie klantbelofte, een heldere productbeschrijving. Maar om daar te komen moet je eerst weten waar je zelf staat. Waar je voor en tegen bent. Moet je durven kiezen welk product je in de etalage zet, om meer mensen je winkel in te krijgen. En moet je terug naar de verschillende verhaallijnen in je eigen leven, om de rode draad te vinden en op de juiste manier te (her)verpakken.
Met een heldere propositie, een duidelijk eigen verhaal en een veel concreter aanbod ga ik een volgende fase in met mijn bedrijf. Maar nog het meest heeft het me persoonlijk enorm laten groeien!
Mitchell L.
Je hebt copywriters, mensen die goed zijn in teksten, creatieve schrijvers en dan heb je ook nog eens Eddy Boom.
Dankzij Eddy heb ik een propositie die nog beter aansluit dan mijn eigen bedachte kernwaarden. Doordat Eddy vragen stelt die verder gaan dan jouw lievelingskleur raakt hij je op een diepere laag waarvan je nog niet wist dat daar een bepaalde waarde lag.
Ik noem het referentiekaders verbredend vragen stellen. Dankzij Eddy is het mij nog duidelijker geworden wat ik nu precies doe met mijn bedrijf. En dat heeft hij geniaal weten te filteren. Met een flink portie humor zijn de sessies ook nog eens makkelijk vol te houden.
Ik ben al jaren opzoek naar een soort Eddy, een echte vakidioot waarvan je weet dit zit gewoon goed. Laat Ed doen waar hij goed in is en dan doe jij waar jij goed in bent, want een kunstenaar moet je niet beperken in zijn creativiteit.
Bedankt Ed, dit is mijn meest waardevolle investering in 19 jaar geweest.
Street Models B.V. - Haarlem
YOUR - Haarlem
Herbert van Hoogdalem | Professional Outsider - Haarlem
Panels United - Haarlem
Hot Networkz Haarlem | Promotiewerk | Bijbaan | Studentenwerk - Haarlem
Vermaire Reclame- & Adviesgroep - Haarlem
Lefthandmedia - Haarlem
UP Digital - Haarlem
Identidad - Haarlem
I Dee Communicatie - Haarlem
Branding Media - Haarlem
Zon&Media BV - Haarlem
Dea druk & media - Haarlem