Emarqt - Ridderkerk

Adres: Kolenbranderstraat 28, 2984 AT Ridderkerk, Nederland.
Telefoon: 180481919.
Website: emarqt.com
Specialiteiten: Elektronicawinkel.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Levering op dezelfde dag, Rolstoeltoegankelijke parking, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 26 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.5/5.

πŸ“Œ Locatie van Emarqt

Emarqt Kolenbranderstraat 28, 2984 AT Ridderkerk, Nederland

⏰ Openingstijden van Emarqt

  • Maandag: 24 uur geopend
  • Dinsdag: 24 uur geopend
  • Woensdag: 24 uur geopend
  • Donderdag: 24 uur geopend
  • Vrijdag: 24 uur geopend
  • Zaterdag: 24 uur geopend
  • Zondag: 24 uur geopend

Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van Emarqt, samengesteld in een formele en behulpzame toon, met de gevraagde

πŸ‘ Beoordelingen van Emarqt

Emarqt - Ridderkerk
Wouter
2/5

Airconditioning besteld via bol. Snel geleverd, dat wel. Maar de doos was duidelijk al geopend en zelfs niet eens opnieuw goed dichtgeplakt. Er hing roest aan het snoer, het toestel rook muf en de handleiding zat onder de kreukels. Als je een nieuw toestel besteld dan verwacht ik toch iets anders. Een foutje kan gebeuren maar dit ging me toch wel ver. Uiteraard het toestel terug gestuurd. Alles is daarna wel netjes afgerond en ik heb mijn geld volledig terug gekregen. Hopelijk werken ze aan dit puntje want verder was de service wel heel goed!

Emarqt - Ridderkerk
Merijn B.
5/5

Had hier een Ninja Creami besteld. Deze ging helaas binnen een jaar kapot. Gebeld met de klantenservice, gelijk de oude kosteloos kunnen opsturen en 2 dagen later een gloednieuwe in huis. Top service!

Emarqt - Ridderkerk
Jeroen H.
5/5

Via bol. Com een ninja creami besteld. Schroef kapot gegaan met ijs draaien. Binnen een dag na mijn mail een antwoord met retourticket. 2 dagen na retourneren een nieuwe binnen. Topservice.

Emarqt - Ridderkerk
Chanel J.
5/5

Ik heb Shark stoomreiniger van EMARQT NL via bol.com gekocht, maar helaas mijn stoomreiniger vertoont mankementen binnen de garantie periode. Ik had ze gebeld en alles uitgelegd . De klantenservice persoon was heel aardig en vertoont begrip. Ik mocht het retourneren en na 4 werkdagen heb ik een nieuwe gekregen. Hartelijk bedankt. Top service πŸ˜ƒπŸ˜ƒ

Emarqt - Ridderkerk
Gertje N.
1/5

Afgelopen maandag om 10:00 in de ochtend een online bestelling geplaatst voor Sinterklaas en direct betaald met iDeal op de website staat voor 15:00 besteld volgende dag in huis. Het is vandaag woensdag en nog steeds niets ontvangen ook geen update per mail. Communicatie is 0 zeer slecht er had op zijn minst een mail verstuurd kunnen worden dat er vertraging is met de pakketten πŸ“¦. En dat ze het bijv druk hebben met bestelling van blackfriday of Sinterklaas. Als dit op de website al had gestaan dat de levertijd zo lang duurt had ik hier niets besteld!!. Ik wacht op de bestelling en koop hier nooit iets meer, kind zit nu zonder dit Sinterklaas cadeau.

Emarqt - Ridderkerk
Thiago D. S.
1/5

Slecht bedrijf.
Als er iets is dan kun je fluiten naar je centen.
Heb al een aantal mailtjes verstuurd maar ze reageren nergens op.
En dat na 3 dagen na aankoop.
Nul komma nul respons krijg je...
Echt belachelijk en frustrerend!
Wij kopen hier ook niks meer.
Het was de éérste keer en meteen ook de laatste keer!!
Dikke vette afrader .. mensen denk na voordat je hier iets koopt.

Emarqt - Ridderkerk
Esther R.
1/5

Slechte klantenservice. Ik heb een kapot artikel retour gestuurd, en zou een vervangend exemplaar terug gestuurd krijgen vanwege garantie. Echter, ik krijg verwarrende mails. Zo zou het artikel naar mijn oude adres zijn gestuurd, al is het voor mij onbekend. Ook kreeg ik een track and tracecode, echter was deze ook niet bekend bij de koeriersdienst Bij de vraag waar het dan naartoe gestuurd zou zijn kreeg ik het antwoord dat het kapotte product nog niet ontvangen was. Gelukkig kon ik aantonen dat het een paar dagen geleden al bezorgd zou zijn, bij EMARQT. Waarschijnlijk is er dus nog helemaal geen nieuw artikel naar mij verzonden. Het lijkt wel of bovenstaande feiten " het oude adres" en de Track and trace code gewoon verzonnen zijn.
Ik wacht nog altijd af tot mijn vervangende artikel geleverd gaat worden.
Het is zeer chaotisch allemaal!

De aankoop is via Bol.com gedaan, deze hiervan ook op de hoogte gebracht. Mogelijk voegt dit iets toe aan de afhandeling van deze zaak

Emarqt - Ridderkerk
jolanda V. D.
5/5

Al meerdere bestellingen gedaan altijd keurig op tijd.
Ook telefonisch zijn ze behulpzaam.

Go up