Eventbrite NL B.V. - Amsterdam

Adres: Joop Geesinkweg 901, 1114 AB Amsterdam, Nederland.

Website: eventbrite.nl
Specialiteiten: Kaartverkoper voor evenementen.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 53 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 1.8/5.

📌 Locatie van Eventbrite NL B.V.

Eventbrite NL B.V. Joop Geesinkweg 901, 1114 AB Amsterdam, Nederland

⏰ Openingstijden van Eventbrite NL B.V.

  • Maandag: 09:00–17:30
  • Dinsdag: 09:00–17:30
  • Woensdag: 09:00–17:30
  • Donderdag: 09:00–17:30
  • Vrijdag: 09:00–17:30
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Eventbrite NL B.V.: Uw Partner voor Evenementenverkoop

Voor organisatoren van evenementen en iedereen die betrokken is bij het plannen van een evenement, is Eventbrite NL B.V. een essentiële speler. Gelegen op Adres: Joop Geesinkweg 901, 1114 AB Amsterdam, Nederland, biedt dit bedrijf een complete oplossing voor de verkoop van tickets en toegangskaarten. Met een duidelijke focus op de kaartverkoper voor evenementen, heeft Eventbrite NL B.V. zich gevestigd als een betrouwbare en efficiënte partner.

Over Eventbrite NL B.V.

Eventbrite NL B.V. is een dochteronderneming van Eventbrite, Inc., een wereldwijd toonaangevend platform voor het organiseren en bezoeken van evenementen. De Nederlandse tak biedt lokale organisatoren en evenementenbezoekers toegang tot de uitgebreide tools en diensten van Eventbrite. Het bedrijf is gespecialiseerd in het faciliteren van ticketsales, waardoor organisatoren zich kunnen concentreren op de inhoud en de uitvoering van hun evenement. De website is te vinden op eventbrite.nl.

Locatie en Toegankelijkheid

De centrale locatie in Amsterdam, Adres: Joop Geesinkweg 901, 1114 AB Amsterdam, Nederland, maakt Eventbrite NL B.V. gemakkelijk bereikbaar. Het bedrijf is voorzien van een rolstoeltoegankelijke ingang en een rolstoeltoegankelijke parking, wat aantoont dat ze zich inzetten voor inclusie en toegankelijkheid voor alle bezoekers. Dit is een belangrijk aspect voor organisatoren die rekening willen houden met een diverse doelgroep.

Specialiteiten en Diensten

De belangrijkste specialiteit van Eventbrite NL B.V. is ongetwijfeld de verkoop van tickets en toegangskaarten. Ze bieden een gebruiksvriendelijke platform waar organisatoren eenvoudig hun evenementen kunnen aanmaken, tickets kunnen definiëren met verschillende prijsopties en betaalmethoden, en de verkoop kunnen beheren. Hieronder een overzicht van de belangrijkste diensten:

  • Ticketverkoop: De kern van de dienstverlening.
  • Evenementenbeheer: Tools voor het organiseren en promoten van evenementen.
  • Marketingtools: Inzicht in ticketverkoop en marketing mogelijkheden.
  • Betalingsverwerking: Veilige en betrouwbare betalingsoplossingen.
  • Rapportage en Analytics: Gedetailleerde rapporten over ticketverkoop en eventuele trends.

Beoordelingen en Feedback

Op Google My Business heeft Eventbrite NL B.V. 53 recensies ontvangen, met een gemiddelde mening van 1.8/5. Dit is een punt van aandacht, aangezien de meeste beoordelingen een gemiddelde score van 1 of 2 geven. Hoewel er positieve commentaren zijn over de gebruiksvriendelijkheid van de platform, worden de klantenservice en de snelheid van reacties vaak als verbeterpunten genoemd. Het is belangrijk dat Eventbrite NL B.V. deze feedback serieus neemt en stappen onderneemt om de klanttevredenheid te verhogen. De gemiddelde mening is dus een belangrijk signaal dat de organisatie kan gebruiken om haar diensten verder te verbeteren.

Aanbevolen Informatie

Voor organisatoren die overweeg om Eventbrite NL B.V. te gebruiken, is het raadzaam om de volgende informatie in overweging te nemen:

  • Prijzen: Eventbrite hanteert een commissie op elke verkochte ticket. De exacte commissie hangt af van het type evenement en de gekozen ticketopties.
  • Gebruiksvriendelijkheid: Het platform is over het algemeen gebruiksvriendelijk, maar het kan enkele tijd duren om alle functies te leren kennen.
  • Klantenservice: Zoals eerder vermeld, is de kwaliteit van de klantenservice een punt van verbetering.
  • Integraties: Eventbrite integreert met verschillende andere tools en platforms, zoals marketing automation systemen en CRM-systemen.

Om meer informatie te verkrijgen en een account aan te maken, is het aan te raden om de website te bezoeken: eventbrite.nl. Daarnaast kan de telefoon (hoewel niet beschikbaar) gebruikt worden voor direct contact, indien gewenst.

👍 Beoordelingen van Eventbrite NL B.V.

Eventbrite NL B.V. - Amsterdam
H.
1/5

Platform wordt misbruikt voor oplichting.
Schijnbaar kan iemand gewoon jouw email adres gebruiken om een account te starten en vervolgens events aanmaken.
Deze events bevatten o.a. phishing, oplichting en andere frauduleuze zaken.

Eventbrite begin eens met een fatsoenlijke registratie procedure en vraag eerst eens een email bevestinging op het gebruikte email adres voordat je toegang geeft tot jullie platform!
Er worden events gestart onder mijn email adres terwijl ik nooit een account bij jullie heb aangemaakt!

Eventbrite NL B.V. - Amsterdam
Marc S.
1/5

Een ster is teveel! 2 tickets via Eventbrite gekocht voor een evenment! Tickets nooit ontvangen in een e-mail zoals het hoort als men online iets bestelt. Contactformulier 2 keer ingevuld.. geen reactie. Events is over 4 dagen. Eventbrite heeft geen telefoonnummer en ook geen E-mailadres. Schandalig! Ik vrees, dat ik via mijn advokaat een deurwaarder naar hun moet sturen . Dat bedrijf is een oplichter

Eventbrite NL B.V. - Amsterdam
yamina D.
1/5

1 ster gegeven omdat het moet anders kun je het niet posten maar ze verdienen absoluut geen enkel ster wat een bagger en vreselijke organisatie, 2 ticket besteld en helaas geen mail of bevestiging gehad. mijn tickets zijn foetsie! maar het geld is wel afgeschreven van mijn rekening. met organisatie @club caribbean contact opgenomen maar zij kunnen mij niet helpen met het oplossen van het probleem. ik had mij erg verheugd op een avondje uit maar nu hoeft het voor mij niet meer. geld weg en tickets foetsie. geen enkele telefoonnummer te vinden, een berichtje via eventbrite zelf gestuurd maar zij reageren nergens op. voor mij noooooooit meer!!! hele mood en dag verziekt ...dank je wel hoor @eventbrite

Eventbrite NL B.V. - Amsterdam
Jordy B.
2/5

Ik ben bij Eventbrite terecht gekomen als organisator van een evenement. De techniek en voorwaarden (en mogelijkheden) zien er aanvankelijk goed uit. Echter..

Een groot gedeelte van potentiële bezoekers wil tegenwoordig een ticket(s) kopen via een smartphone. En hier zit een enorme bug in. Iedere bezoeker moet dus eerst op hun smartphone instellen dat pop-ups toegestaan worden. Voor onze doelgroep is dat erg lastig (30-70 jaar oud) en derhalve zien wij dat daardoor de ticketverkoop erg laag is.

De volgende stap is dan om contact te leggen met Eventbrite. Maar dat KAN dus niet, en dat vind ik niet meer van deze tijd. Ik heb geen e-mailadres, kan nergens een telefoonnummer vinden en ik als organisator zit nu met de gebakken peren.

Eventbrite NL B.V. - Amsterdam
Ssan87
1/5

Heeft een datalek gehad, mijn gegevens zijn gehackt

Eventbrite NL B.V. - Amsterdam
Klaas B.
1/5

Voel mij echt opgelicht door dit bedrijf.

Heb een kaartje gekocht met per ongeluk typo in mijn e-mailadres. Het opgegeven adres bestond niet dus de mail van ticketscript met mijn kaartje moet ‘gebounced’ zijn. Maar dat maakt ticketscript niets uit, ze schrijven gewoon €42,50 af.

Ik kwam er pas op de dag van het event achter dat ik kaartje niet had ontvangen en wilde ticketscript bellen maar ze zijn niet telefonisch bereikbaar. Dus mail gestuurd. Na een boel over en weer mailen krijg ik een dag later, nadat evenement voorbij is, pas te horen dat er een typo in mijn e-mailadres zat. Te laat dus om nog iets aan aan te hebben. In plaats van excuses, begrip en/of geld terug, krijg ik van ticketscript helemaal niets. Men blijft bij de helpdesk herhalen dat het allemaal mijn eigen schuld is.

Hoe bestaat het dat je in deze tijd nog zo met je klanten omgaat

Eventbrite NL B.V. - Amsterdam
Mirthe A.
1/5

Ik krijg een email dat ik een event heb aangemaakt. Ik heb nog nooit van jullie gehoord en wil graag dat jullie mijn emailadres uit jullie systeem verwijderen.

Eventbrite NL B.V. - Amsterdam
Robin R.
1/5

3 weken geleden 2 kaarten besteld voor H.I.M te Antwerpen. Bedrag is van mijn rekening afgeschreven maar tot heden nog geen tickets ontvangen. Eventbrite B.V is onbereikbaar, het 0800 nummer werkt niet. De organisator probeert Eventbrite ook per mail te bereiken, tot heden zonder succes! Graag een reactie en een oplossing want ik vind dit schandalig!

Go up