Expert Den Bosch - 's-Hertogenbosch

Adres: Helftheuvelpassage 256-258, 5224 AR 's-Hertogenbosch, Nederland.
Telefoon: 736217952.
Website: expert.nl
Specialiteiten: Elektronicawinkel.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Installatieservice, Montageservice, Reparatieservice, Snel bezoek, Batterijen, Elektronica, Lampen, Cheques, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 227 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.2/5.

📌 Locatie van Expert Den Bosch

Expert Den Bosch Helftheuvelpassage 256-258, 5224 AR 's-Hertogenbosch, Nederland

⏰ Openingstijden van Expert Den Bosch

  • Maandag: 12:00–18:00
  • Dinsdag: 09:30–18:00
  • Woensdag: 09:30–18:00
  • Donderdag: 09:30–18:00
  • Vrijdag: 09:30–20:00
  • Zaterdag: 09:30–17:00
  • Zondag: Gesloten

Expert Den Bosch se encuentra en la ubicación Helftheuvelpassage 256-258, 5224 AR 's-Hertogenbosch, Nederland. El número de teléfono es 736217952 y la página web es expert.nl. La especialidad del negocio es Elektronicawinkel.

Características y servicios

  • Bezorging
  • Ophalen in de winkel
  • Winkelbezoek mogelijk
  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parking
  • Installatieservice
  • Montageservice
  • Reparatieservice
  • Snel bezoek
  • Batterijen
  • Elektronica
  • Lampen
  • Cheques
  • Contactloos mobiel betalen
  • Creditcards
  • Pinpassen
  • Creditcards

Opiniones y calificaciones

Expert Den Bosch cuenta con 227 reseñas en Google My Business y una media de 4.2/5 en la evaluación. Los clientes han destacado una excelente servicio y trato amable en la ubicación de 's-Hertogenbosch.

👍 Beoordelingen van Expert Den Bosch

Expert Den Bosch - 's-Hertogenbosch
Will E.
2/5

Helaas geen goed bericht. Wacht al 5 weken op reparatie laptop. ( binnen de garantie) Het zou ongeveer 2 weken duren. Misschien toch maar eens rechtsbijstand inschakelen.

Expert Den Bosch - 's-Hertogenbosch
Sandra C.
5/5

Heel vriendelijk behandeld
Klant is koning in Den bosch hebben echt super service geleverd .
Wij zijn zeer tevreden.

Expert Den Bosch - 's-Hertogenbosch
paul A.
1/5

Nog nooit zoiets meegemaakt. Ben ik aan het kijken voor een airfryer. Laat ik het bakje uit mn handen vallen. Moet ik een nieuw bakje afrekenen . 50 euro. Inplaats van een kleine schade te laten afrekenen en de airfryer met korting aan te bieden. Zet er nooit meer een stap binnen.

Expert Den Bosch - 's-Hertogenbosch
Nicky E. M. H.
5/5

Haal alles bij Expert Helftheuvelpassage.
Wordt er altijd gezellig en goed geholpen.
De Servië personeel zijn daar super. Dikke 10 Boys

Expert Den Bosch - 's-Hertogenbosch
F
1/5

Ellende. Dramatisch. Werknemers zijn communicatief volledig incapabel. Te beroerd om met ideeën te komen of mee te denken — zowel in het filiaal als op hun sociale media. Of is er simpelweg geen kennis in huis? Vertel het me alsjeblieft, want ik ben echt ten einde raad bij deze achterlijk dure winkel.

Expert Den Bosch - 's-Hertogenbosch
H S.
5/5

Fijn geholpen in de winkel. Inmeten mooi op afgesproken tijdstip. Installatie ook binnen tijdslot.
Vakkundig ingebouwd door vaklui. Fijne winkel met vriendelijk personeel. De zoveelste goede ervaring.

Expert Den Bosch - 's-Hertogenbosch
Marietje E.
5/5

Geweldig. Zeer goede after sale service. Prettige bediening.

Expert Den Bosch - 's-Hertogenbosch
Beytullah Y.
1/5

Ik ben pissig!

Mijn moeder had een robot stofzuiger besteld waar ze +- 2 weken op moest wachten en het nog niet binnen was. Vervolgens wilde zij deze bestelling annuleren omdat het zo lang duurde en zij een goedkopere alternatief vond bij de concurrent. Dus vond ze die bestelling van Expert ook onnodig duur.

Toen mijn moeder daar kwam en haar verhaal deed werd ze niet geholpen maar gepest door werknemer Jacky!

Zo zei Jacky:” je bent toch een volwassen vrouw, kom je nu opeens zeggen dat het te duur is? Volwassen mensen denken hier toch eerder over na?”

Volgens mij zijn dit geen zaken van Jacky en moet Jacky nog volwassen worden en manieren leren. Want dit is geen volwassen communicatie. Dus wat weet jij nou van volwassenheid vraag ik me dan af?

Ook zei hij:
“Ik ga mailen naar de leverancier maar ik kan je niet beloven of jij je geld terugkrijgt”.

Ieder consument heeft het recht zijn/haar bestelling te annuleren of te retourneren toch? Vooral als het nog niet eens in de winkel ligt?
Dit is bewust angst aanzaaien zodat mijn moeder zich uit angst toch maar gedwongen zou voelen de bestelling voort te zetten.

Ze heeft ook bijna een week in angst op antwoord gewacht. Wel haar geld terug gekregen maar mijn moeder zei letterlijk: “Ik had beter een pak slaag kunnen krijgen dan verbaal zo gepest te worden”.

Als dit de werknemers zijn die ze daar behouden + de service waar het eeuwig duurt om iets te ontvangen. Kan ik alleen maar concluderen dat het een waardeloos bedrijf/filiaal is.

Go up