Justplugin - Breukelen

Adres: De Corridor 7, 3621 ZA Breukelen, Nederland.
Telefoon: 850030600.
Website: justplugin.nl
Specialiteiten: Hoofdkantoor.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Toilet.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 215 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.1/5.

📌 Locatie van Justplugin

Justplugin De Corridor 7, 3621 ZA Breukelen, Nederland

⏰ Openingstijden van Justplugin

  • Maandag: 08:30–17:00
  • Dinsdag: 08:30–17:00
  • Woensdag: 08:30–17:00
  • Donderdag: 08:30–17:00
  • Vrijdag: 08:30–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Bij Justplugin kun je een rolstoeltoegankelijke kantoorruimte huren in Breukelen. Dit bedrijf geeft je de kans om een professionele kantoorruimte te huren die geschikt is voor iedereen. De kantoorruimte van Justplugin is rolstoeltoegankelijk, zodat iedereen de kans krijgt om zijn kantoor te gebruiken, ongeacht de fysieke mogelijkheden.

Justplugin is gevestigd aan De Corridor 7, 3621 ZA Breukelen, Nederland. Je kunt contact opnemen met hen via telefoon op 850030600 of je kunt een bezoek brengen aan hun locatie. Je kunt meer informatie vinden op hun website: justplugin.nl.

Justplugin biedt rolstoeltoegankelijke faciliteiten, waaronder een rolstoeltoegankelijke toegang en parking. Zij bieden ook een rolstoeltoegankelijke toilet aan. Dit maakt het voor iedereen mogelijk om zijn kantoor te gebruiken, ongeacht de fysieke mogelijkheden.

Specialiteiten

  • Hoofdkantoor

Justplugin heeft 215 recensies op Google My Business. De gemiddelde mening is 4.1/5. Dit is een zeer hoge beoordeling, wat aangeeft dat dit bedrijf een professionele en tevredenheidsgarantie biedt.

Características

  • Rolstoeltoegankelijke kantoorruimte
  • Rolstoeltoegankelijke toegang
  • Rolstoeltoegankelijke parking
  • Rolstoeltoegankelijke toilet

Ondersteuning

👍 Beoordelingen van Justplugin

Justplugin - Breukelen
Rajna P.
1/5

Mijn ervaringen met Justplugin zijn helaas slecht; sinds december blijkt mijn laadstation niet meer te registreren hoeveel er geladen is, terwijl dit tot die tijd wel netjes werd bijgehouden. Op mijn vraag waar dit mee te maken had, kreeg ik ook het verhaal van de migratie van het bedrijf naar een nieuw systeem en dat ik zsm nieuwe inloggegevens zou krijgen en daarmee ook weer inzichtelijk zou hebben hoe de laadsessies verlopen en hoeveel er geladen is. Ondanks daarna meerdere keren per email, per telefoon contact te hebben gezocht, tot op heden geen reactie hierop ontvangen.
Ondertussen is na een half jaar!! nog steeds niet inzichtelijk wat er geladen wordt, maar ontvang ik wel een factuur voor deze service!
Eerlijk gezegd zou ik het liefst overstappen, hopend op een betere service.

Eerlijkheidshalve: bij de storing aan mijn laadstation werd dit binnen 2 weken opgelost, mede door een zeer vriendelijke monteur.

Justplugin - Breukelen
A M.
1/5

Zelfde ervaring als alle andere ex-VanDeBronners; verplichte overstap naar Justplugin was belabberd voorbereid en uitgevoerd.
Klantenservice is onbereikbaar, tenzij je kiest voor een "technische storing" , je krijgt geen email-bevestigingen van je ingevulde & verstuurde formulieren op de Justplugin-site, laat staan dat deze op tijd worden uitgevoerd.

Heb diverse keren 1-op-1 contact gehad met de eigenaar van Justplugin en afspraken met hem gemaakt (met mailbevestiging van zijn kant), die telkens niet (tijdig) werden/worden nagekomen.

Na een half jaar ellende, heb ik opgezegd en ben ik per direct overgestapt naar een andere laadpaalbeheerder (backoffice), en heb ik nog 3-4 maanden aan credit-facturen van Justplugin tegoed. Als dit niet voor eind Aug. is uitbetaald, dan geef ik het uit handen aan de rechtsbijstand of een deurwaarder.

Partijen als Justplugin en VanDeBron geven de indruk dat overstappen van laadpaalbeheerder moeilijk en kostbaar is (ivm monteur aan huis), maar met de instructies/handleiding van mijn nieuwe backoffice-partij was het super simpel om zelf uit te voeren.
Deze switch kostte me 5 minuten werk en binnen 30 min. was mijn laadpaal gekoppeld aan het nieuwe backoffice account, en werkt het weer als een zonnetje.

Vorige week kondigde van VanDeBron aan dat ze nu alle VDB laadpas-gebruikers overdoen aan EV Company.
Mogelijk dat EV Company wel goed is voorbereid, maar dat risico ga ik niet meer aan na de ervaringen met Justplugin!
De VDB-laadpassen ook meteen opgezegd.

Justplugin - Breukelen
Wouter V. D.
1/5

Waardeloos bedrijf. Ook overgeleverd aan Justplugin als voormalig klant van Vandebron. De eerste periode kon ik niet eens thuis laden. Over het afgelopen half jaar is er slechts 1 verrekening geweest. In plaats van een nette factuur krijg je dan een csv-uitdraai i.p.v. nette factuur.
De afgelopen periode kunnen zij geen contact krijgen met mijn laadpaal. Hier moet je dan zelf achter komen. Zelf proberen te herstellen met servicemedewerker op afstand van Alfen. Helaas is dit niet gelukt. Ondanks dat ik servicecontract heb met Justplugin en hier maandelijks voor betaal kom ik na veel aandringen niet verder dan een gepeperde offerte om hiernaar te 'kijken'. Net geen €300,- inclusief voorrijkosten en half uu technische service!!! Zonder garantie op een oplossing. In lijn met de andere recente recenties zou mijn advies ook zijn om deze partij te mijden.

Justplugin - Breukelen
Anouk S. V. H.
1/5

Wat een waardeloos bedrijf. Sinds de overname van Vandebron alleen maar ellende. Telefonisch onbereikbaar, geen antwoord op mails geven. Verzoek tot afsluiten laadpaal vanwege verhuizing pas na 3 maanden ingewilligd. We hebben al 4x gevraagd (telefonisch, per mail, via het formulier op de site) om opheffing van ons account. "Ik zal het meteen in orde maken!" "Komt goed, ik ga er direct achteraan." Niet dus. Nog steeds geen reactie of bevestiging van opzegging account! Dat is toch onwenselijk: er wonen straks andere mensen op het adres met onze oude laadpaal. Dan maar op deze manier een reactie uitlokken, want op geen andere manier is contact met deze organisatie mogelijk. Ze hebben alleen maar oog voor de zakelijke markt en particulieren (die verplicht van Vandebron moesten overstappen) hebben het nakijken.

Justplugin - Breukelen
Marten P. W.
1/5

Ik probeer inmiddels al meer dan 2 maanden mijn laadstation in de lucht te krijgen. Talloze belletjes en e-mails naar Just plug in. De service is amateuristisch. Er wordt geen actie ondernomen, waardoor ik nu al wekenlang op publieke laadpunten ben aangewezen. Voor de overgang van van de Bron naar JPI liep de service altijd vlekkeloos.

Zoek a.u.b. door naar een goede partij, scheelt je een hoop kopzorgen.

Justplugin - Breukelen
Marjolein G.
3/5

Ik zie dat er meer mensen zijn met hele slechte ervaringen met dit bedrijf. Inmiddels kan ik al een week niet thuis opladen door een storing. Volgens Just PlugIn is dit het gevolg van een nieuw systeem. We zijn hier verder niet over geïnformeerd.
Al diverse malen met het bedrijf gebeld en steeds wordt me beloofd dat ik terug gebeld wordt door ene Bas. Maar dat gebeurt niet. Ook is het niet mogelijk om een leidinggevende of manager te spreken, die worden vakkundig afgeschermd.
Nu dus noodgedwongen opladen bij veel duurdere snelladers en publieke laadpalen. Wat ook nog eens veel tijd kost.
Tot op heden geen excuses ontvangen.
Wat een dramatische klantenservice. Dat woord kennen ze niet.

UPDATE:
Kort na het plaatsen van deze review werd ik alsnog gebeld door Bas. Na het beantwoorden van een simpele vraag werkte de laadpaal weer. Een week later nam de directeur van Just Plugin persoonlijk contact op om uit te leggen wat er mis was gegaan en om te informeren of de laadpaal nu naar behoren werkt. Dat wordt gewaardeerd.

Justplugin - Breukelen
Rinse W.
3/5

Just Plugin is het toonbeeld van een slechte klantenservice.
Sinds vorige week donderdag is onze thuislader in storing en kunnen we de EV niet meer thuis laden. Nu dus aangewezen op dure snelladers en publieke laders. Volgens Just Plugin is dit het gevolg van 'een nieuwe systeem' waarmee ze zijn gaan werken. Na diverse telefoontjes en continu loze beloftes dat we terug gebeld zullen worden om het op te lossen is er in een week tijd helemaal niets gebeurd en worden we ondanks beloftes consequent niet terug gebeld. Je mag toch verwachten dat een bedrijf haar verantwoordelijkheid neemt en klanten pro-actief informeert over een storing. Niets van dat alles.

UPDATE:
Kort na het plaatsen van deze review werden we uiteindelijk toch gebeld door Just Plugin en werkte de laadpaal weer naar behoren. Een week later werden we gebeld door de Directeur van het bedrijf met uitleg wat er was mis gegaan en om te informeren of alles nu weer naar behoren werkte. Dat wordt zeer gewaardeerd.

Justplugin - Breukelen
Thomas V. D. H.
1/5

Zoals vele hier ook onderdeel van de verplichte overgang van VandeBron naar Justplugin. Dat is simpelweg niet goed te noemen.

Het begon met een week niet kunnen laden met de pas van de leasemaatschappij, daarna kwamen de problemen met het uitbetalen van verrekeningen. Na veel mailen, bellen en uiteindelijk een formele ingebrekestelling zijn de maanden januari, februari en maart betaalbaar gesteld op 2 juni. Inmiddels is het juli en heeft er weer geen betaling plaatsgevonden van de maanden april en mei.

Klantenservice is onbereikbaar, mails worden niet beantwoord. Ik vraag mij af of het niet zo onderhanden tijd wordt voor een collectieve actie....

Go up