MediaMarkt Hengelo - Hengelo

Adres: Het Plein 130, 7559 SR Hengelo, Nederland.
Telefoon: 108082207.
Website: mediamarkt.nl.
Specialiteiten: Elektronicawinkel.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Levering op dezelfde dag, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Montageservice, Reparatieservice, Wifi, Wifi, Batterijen, Elektronica, Lampen, Betaalpassen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 3844 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.9/5.

Locatie van MediaMarkt Hengelo

MediaMarkt Hengelo: De Bestemming voor Alle Elektronicawinkel Bezoeke
=================================================================

Als je op zoek bent naar een uitstekende ervaring in een elektronicawinkel met een brede selectie producten en diensten, dan is MediaMarkt Hengelo absolute de plek om heen te gaan Met een gemiddelde mening van 3.9/5, gestoeld op 3844 beoordelingen op Google My Business, weet je zeker dat je goed zorg voor is.

De winkel is gevestigd op een praktische locatie: Het Plein 130, 7559 SR Hengelo, Nederland. Het is makkelijk te bereiken met zowel openbaar vervoer als de auto. Als je met de auto komt, kun je gebruik maken van de rolstoeltoegankelijke parking en de rolstoeltoegankelijke ingang. Als je liever geen contact hebt met anderen, kun je gebruik maken van de contactloos mobiel betalen optie.

Bij MediaMarkt Hengelo vind je alles wat je nodig hebt in één winkelbezoek. De specialiteit van de winkel is de brede selectie elektronicaproducten, zoals betaalpassen, lampen, batterijen en meer. Daarnaast bieden ze ook diensten aan, zoals montageservice, reparatieservice en levering op dezelfde dag.

Als je op de website van MediaMarkt Hengelo gaat, mediamarkt.nl, kun je je gemakkelijk inspireren en de beschikbare producten en diensten bekijken. Als je een vraag hebt, kun je contact opnemen met het telefoonnummer: 108082207.

MediaMarkt Hengelo is ook bekend van hun klantgerichte service, zoals bezorging en ophalen in de winkel. Daarnaast bieden ze ook wifi aan in de winkel, zodat je je gemakkelijk kan informeren over de producten en diensten die je interesseren.

Als je op zoek bent naar een betrouwbare en servicegerichte elektronicawinkel, dan is MediaMarkt Hengelo de plek om heen te gaan. Met hun brede selectie producten en diensten, praktische locatie en klantgerichte service, weet je zeker dat je goed zorg voor bent. Als je interesse hebt, kun je hen gemakkelijk bereiken via hun website of telefoonnummer. Wij raden je aan om hen een kans te geven en te ervaren hoe ze je kunnen helpen met al je elektronicabezoeien

Beoordelingen van MediaMarkt Hengelo

MediaMarkt Hengelo - Hengelo
Recep Metin Erdem
4/5

Goede ligging. Makkelijk te bereiken via de snelweg. Ikea en de mac in de buurt.

Medewerkers helpen je goed. Heb ook wel anders gezien. De nieuwe coolblue winkel ernaast is nog geel erg aan het zoeken.

Voor een tv geweest en ze hadden geen demos draaien zodat je de tvs kon vergelijken. Op 1 tv een filmpje opzetten en de tweede kon kon het al niet meer, hun internet trok het niet.

Bij MM kon ik makkelijk vergelijken en de medewerkers (vooral de ene van Sony zelf) weet zn producten wel te verkopen.
Dus ja

MediaMarkt Hengelo - Hengelo
Joost Karels
1/5

Waanzinnig slecht geholpen. TV was na bestelling uiteindelijk niet op voorraad in Hengelo (kan gebeuren tijdens Black Friday, alle begrip) maar in Enschede nog wel. Order kon alleen geannuleerd worden, niet aangepast. Maar nu komt het: geld wordt over 8 dagen pas teruggestort terwijl de fout bij MediaMarkt ligt. Zij annuleerden de order, ruime 1000 ekkels liggen nu bij Mediamarkt terwijl er niets voor is geleverd. Klantenservice kan niets betekenen. Finance is niet te bereiken.

MediaMarkt Hengelo - Hengelo
Henny Koershuis
1/5

Ben zeer ontevreden met de gang van zaken bij MediaMarkt Hengelo Samsung steelstofzuiger gekocht met verzekering voor 669€ was na paar maanden defect naar service balie gebracht en het apparaat werd op opgestuurd na 7 weken kon ik hem ophalen moest ik er wel zelf achter aan bellen lag al negen dagen op de plank bij hun hij is niet gemaakt is fout van de klant was heel smerig zaten beestjes in en een slak gewoon belachelijk hebben hem schoon ingeleverd en krijg hem vies en smerig terug en er kon niets geregeld worden paar jaar via de mail contact gehad maar dat helpt ook niet die mensen luisteren niet volgens mij is het mijn stofzuiger helemaal niet wat een slechte service zo wordt al vaste klant niet behandeld schandalig gewoon 1 tip gaan nooit naar de Mediamarkt graag verkopen maar daarna ben je lucht.Wat een slecht bedrijf Walgelijk gewoon.

MediaMarkt Hengelo - Hengelo
Dion Stehr
1/5

Vandaag een Eufy deurbelcamera en binnencamera gekocht bij Mediamarkt Hengelo. Specifiek aangegeven dat de deurbel op het spanningsnetwerk moet worden aangesloten en dat de binnencamera oplaadbaar moet zijn i.v.m. montage aan het plafond. Bij thuiskomst bleek dat beide producten niet voldeden aan de vooraf gestelde vragen, de binnencamera was niet oplaadbaar en de deurbel heeft geen mogelijkheid tot aansluiten op het spanningsnet. Helaas, verkeerd voorgelicht ondanks onze duidelijke eisen. Wel werd ons gevraagd om een 8 of hoger achter te laten laten voor de verkoper. Dat gaat hem dus helaas niet worden.

MediaMarkt Hengelo - Hengelo
Fons De Boer
1/5

Blijkbaar een filiaal die zijn targets lang en breed haalt. Totaal nul klantvriendelijkheid. Wouden een nieuw koffiezetapparaat halen. Na zo’n kwartier gekeken te hebben hoe het personeel het heel gezellig heeft onderling en totaal niet met de klanten bezig zijn besloten we maar iemand aan te spreken om ons te helpen, het antwoord is het volgende: “de mevrouw die er bij hoort loopt daar wel ergens” pardon? Die liep helemaal nergens. We zijn omgedraaid en zijn super geholpen bij de Cool Blue ernaast. Leer hiervan, jammerlijk gedrag!

MediaMarkt Hengelo - Hengelo
suat alkan
1/5

In augustus heb ik een Magimix M105 gekocht. Na slechts drie weken gebruik hield het apparaat ermee op; het perforeerde de cups niet meer zonder duidelijke reden. Ik bracht het terug naar MediaMarkt, waar ze me vertelden dat het onder de garantie viel en het werd opgestuurd voor reparatie. Twee weken later ontving ik het apparaat terug. Thuis aangekomen testte ik het, maar tot mijn verbazing werkte het nog steeds niet.

Ik bracht het opnieuw terug naar de winkel, legde de situatie uit en demonstreerde ter plekke dat het apparaat inderdaad niet functioneerde. Wederom werd het voor reparatie opgestuurd. Na drie weken mocht ik het weer ophalen. Dit keer heb ik het meteen in de winkel getest, en tot mijn grote verbazing was het apparaat nog steeds NIET gerepareerd.

De servicemedewerker toonde geen interesse in het probleem en bood enkel aan het apparaat voor een derde keer op te sturen voor reparatie. Dat heb ik geweigerd, maar verdere hulp werd mij niet aangeboden. Na 10 jaar niets meer bij MediaMarkt gekocht te hebben, weet ik nu zeker dat dit de laatste keer is geweest.

MediaMarkt Hengelo - Hengelo
Silke Van Mourik
3/5

Vandaag geweest omdat we een tv wouden kopen. Was toevallig niet op voorraad. Degene die ons hielp zei dat het een slechte tv was en dat we beter maar een ander merk moesten kopen in plaats van Samsung, (wel 2 keer zo duur). Bijzondere verkoper vind ik zelf. Uiteindelijk een andere medewerker aangesproken, kon de tv binnen 2 minuten bestellen en morgen word die al bezorgd. Was dat nou zo lastig? Wil je wat verkopen, of niet? Je kraakt letterlijk een heel product af die helemaal niet slecht is. De andere jongen complimenten, erg aardig en behulpzaam. Daar zijn dan ook de 3 sterren voor.

MediaMarkt Hengelo - Hengelo
Marco
1/5

Onlangs een Xbox-controller gekocht bij MediaMarkt en had een zeer teleurstellende ervaring. Bij het afrekenen werd ik op een agressieve manier gevraagd of ik een extra verzekering wilde, iets wat totaal onnodig is voor zo'n product dat al onder de fabrieksgarantie valt. Toen ik weigerde, zette de kassière zonder uitleg een stempel op mijn bon, zogenaamd om aan te geven dat ik geen verzekering wilde. Dit voelde als een indirecte vorm van dwang en slechte klantenservice.

Ik heb uiteindelijk de controller teruggebracht. Dit soort agressieve marketingstrategieën zijn onacceptabel. Als MediaMarkt klanten wil behouden, zouden ze deze praktijken serieus moeten heroverwegen.

Go up