OKI EUROPE (Benelux) - Tiel

Adres: De Riemsdijk 1, 4004 LC Tiel, Nederland.
Telefoon: 235563740.
Website: oki.com.
Specialiteiten: Digitale drukkerij.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 14 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.3/5.

Locatie van OKI EUROPE (Benelux)

OKI Europe (Benelux) is een specialist in de digitale drukkerij. Het bedrijf is gevestigd aan De Riemsdijk 1, 40

Beoordelingen van OKI EUROPE (Benelux)

OKI EUROPE (Benelux) - Tiel
Hugo Roest
1/5

Printer vanaf dag een met problemen, telefoon wordt sporadisch beantwoord. Mail wordt niet op gereageerd en als er na 2 maanden een monteur komt is deze van HP en heeft hij geen verstand van OKI en gaat hij zonder iets uitgevoerd te hebben weer weg.

Zo kan ik ook 3 jaar onsite garantie verlenen, 3 jaar niet langs komen en veel beloven zeker.

Nu wordt de telefoon in het geheel niet meer beantwoord.

OKI EUROPE (Benelux) - Tiel
Wilhelm Roest
1/5

De keuze als bedrijf om voor OKI te kiezen is een service center die toegankelijk is. Na deze keuze blijkt OKI alles in hoofddorp te laten verdwijnen naar Belgie. Nu doe je een service request en dan na 4 weken is dat nog niet beantwoord. Na div malen bellen wordt je doorgeschakeld naar Duitsland en daar kunnen ze de Benelux tickets niet zien en behandelen. Kortom kassie naar de muur en nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Het service niveau is gezakt van schaal 1-10 naar een 2. bedenk goed voordat je voor OKI kiest. Als je de klanten service belt kunnen ze je daar ook niet helpen. De vraag komt dan of je ze wilt helpen om een mail te sturen met het ticket nummer. Echter je krijgt geen ticketnummer in de bevestigingmail. O wel stuur dan maar het serienummer van de printer dan kunnen ze dit waarschijnlijk wel terugvinden. Kortom 1 groot zooitje.

OKI EUROPE (Benelux) - Tiel
Johan T
1/5

Wat een vreselijke toko, communicatie is bijna onmogelijk, telefoon wordt niet beantwoord, er wordt niet gereageerd op mails, na uiteindelijk een afspraak te hebben gemaakt komt monteur nooit opdagen, contact daarna duurt weer weken zonder enige reactie.
OKI NOOIT MEER !!!

OKI EUROPE (Benelux) - Tiel
Willem Vink
1/5

Zeer slechte ervaring. We plaatsten een ORIGINELE nieuwe toner in onze OKI C5950, want de oude was op volgens de printer. De nieuwe originele toner was oke volgens de printer, maar na ca. 15 minuten zegt de printer dat de nieuwe ORIGINELE OKI toner leeg is en dat ik een nieuwe moet plaatsen. Met OKI contact opgenomen en na heel veel heen en weer gemail wordt me op 18 december 2020 een nieuwe toner toegezegd door Pawel van OKI. Misschien raadt U het al, tot op dit moment nog geen nieuwe yellow toner ontvangen. Ik heb Pawel toch nog wel 2 keer herinnert aan zijn mail, maar Pawel reageert niet. Is dat niet raar

OKI EUROPE (Benelux) - Tiel
Rob Muijsert
1/5

Beloven dat er een monteur zal komen en dat ze een bevestigingsmail zullen sturen.
Wachten, wachten, wachten en er gebeurt niets.
Ik heb zelf maar teruggebeld: ze gaan informeren bij andere afdeling, ik word in de wacht gezet.
Wachten, wachten, wachten.
Andere afdeling niet bereikbaar. De arme jongen met wie ik spreek zit in Warschau, de tweede lijn zit in Antwerpen en neemt de telefoon niet op.
Geen hulp, geen service, geen stijl.

OKI EUROPE (Benelux) - Tiel
Rogier Ammerlaan
1/5

Jammer dat ik niet minder dan een 1 kan geven! Al 3 weken geen printer op de zaak. Moeten zelf contact zoeken met toeleverancier van onderdelen en service monteur. Wat een bedrijf. Gauw op zoek naar een ander

OKI EUROPE (Benelux) - Tiel
Barnabas Frijns
1/5

Verschrikkelijk bedrijf. Communicatie niet mogelijk. Telefoon wordt niet opgepakt en op mails word niet gereageerd. Monteurs komen niet opdagen.....

OKI EUROPE (Benelux) - Tiel
Richard Wachter
5/5

Gebeld en het probleem voorgelegd
Oude meegenomen geen bon
Nieuwe meegekregen
En nog koffie ook

Go up