Roularta Media Nederland B.V. - Duivendrecht

Adres: Spaklerweg 53, 1114 AE Duivendrecht, Nederland.

Website: roularta.nl
Specialiteiten: Uitgever.
Andere interessante gegevens: Online afspraken, Services op bedrijfslocatie, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Afspraak verplicht.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 143 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.5/5.

📌 Locatie van Roularta Media Nederland B.V.

Roularta Media Nederland B.V. Spaklerweg 53, 1114 AE Duivendrecht, Nederland

⏰ Openingstijden van Roularta Media Nederland B.V.

  • Maandag: 08:30–17:00
  • Dinsdag: 08:30–17:00
  • Woensdag: 08:30–17:00
  • Donderdag: 08:30–17:00
  • Vrijdag: 08:30–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

De Roularta Media Nederland B.V. is een uitgevende bedrijf gevestigd in Duivendrecht, Nederland. Het adres is Spaklerweg 53, 1114 AE Duivendrecht, Nederland. Het bedrijf is bekend om zijn uitgeverspecialiteiten en staat bekend voor zijn uitstekende diensten op de bedrijfslocatie. Een rolstoeltoegang tot de ingang en parking is beschikbaar ter bevordering van toegankelijkheid voor alle bezoekers.

Servies en voorzieningen

  • Online afspraken
  • Services op bedrijfslocatie
  • Rolstoeltoegang tot de ingang
  • Rolstoeltoegang tot de parking
  • Afspraak verplicht

Beoordelingen

Dit bedrijf heeft 143 recensies op Google My Business. De gemiddelde beoordeling van klanten is 2.5/5. Veel klanten waarderen de uitgebreide diensten en voorzieningen die het bedrijf aanbiedt, terwijl anderen klachten hebben over de moeilijkheid om een afspraak te maken.

Conclusie

Roularta Media Nederland B.V. is een uitgevende bedrijf met een reputatie voor uitstekende diensten. De bedrijfslocatie is rolstoelvriendelijk en het is mogelijk om online afspraken te maken. Hoewel de gemiddelde beoordeling van klanten redelijk is, kunnen sommige bezoekers moeite hebben om een afspraak te maken.

👍 Beoordelingen van Roularta Media Nederland B.V.

Roularta Media Nederland B.V. - Duivendrecht
Ramona B.
1/5

Vorige week gebeld met de klantenservice, en zou teruggebeld worden binnen 2 werkdagen. Na de 2 werkdagen niets gehoord. Toen mail gestuurd. Nu 5 dagen later ook nog niets vernomen dus zelf weer telefonisch contact opgenomen. Ik ben al jaren lid, en altijd voor 5 euro per maand. Nu zag ik een afschrijving 6,63 euro. Zonder communicatie. Aan de telefoon werd gezegd dat ik 1 jaar lid ben. Dit klopt niet, ben al jaren lid! Zij zijn 1 jaar geleden overgegaan van WPG Media naar Roularta Media. Telefonisch bleek het geval dat ze alle emailadressen van klanten handmatig in een nieuw systeem moesten zetten. Mijn mailadres is daarbij verkeerd gespeld, waardoor ik nooit e-mail heb ontvangen. Er zou blijkbaar dus wel een communicatie zijn geweest over de tariefsverhoging, maar nooit ontvangen. Hoe kan het zijn dat er handmatig mailadressen gezet moeten worden, dat is enorm foutgevoelig! Er wordt doodleuk gezegd dat er wel een mail is gestuurd en dat ze er niks aan kunnen doen. Wat een slechte klantenservice! Als ik daarbij aangeef mijn abonnement per direct op te zeggen, wordt gezegd dat is dan uw keuze. Dat is het zeker, maar jammer dat het zo moet aflopen. Ik denk dat uitgevers hun klanten hard nodig hebben in deze tijd. Met daarbij klantgerichte medewerkers. Ik heb het bedrag van 6,63 euro laten storneren en het abonnement is per direct opgezegd.

Roularta Media Nederland B.V. - Duivendrecht
Dorien V. B.
1/5

Het lijkt erop dat je in Nederland bent. Ga naar de Nederlandse site van Trustpilot

Bedankt! Jouw review kan het verschil maken.

Roularta Media Nederland

Voeg foto toe

Je review is in behandeling.Toon meer

DO

Dorien

3 reviews

NL

Ronduit teleurstellend.

Ronduit teleurstellend.
Sinds september aan het mailen met de klantenservice van flowmagazine/Roularta. Mijn abonnement wat ik per kwartaal betaal werd vorig jaar ineens tijdens de overname van dpg naar Roularta eerder afgeschreven dan normaal. Netjes aan de bel getrokken en een mail terug dat ik nu tot feb 2025 betaald had. Werd er in dec 2024 weer afgeschreven.... Weer aan de bel getrokken, mail terug dat ik nu tot 28 mei 2025 had betaald. Deze maand weer afgeschreven. Nu zelf incasso gestorneerd, gereageerd op de mail dat incasso niet was gelukt met daarin de hele mailwisseling geplakt met uitleg waarom ik gestorneerd had. Dat ik vorig jaar al 5x ipv 4x had betaald. Mail wordt vervolgens niet goed gelezen en nu zo gedraaid dat ik mijn abonnement niet op tijd had opgezegd, terwijl ik niet wil opzeggen. Vind het gewoon absurd dat er teveel wordt geincasseerd. Wederom gemaild en het nog eens uitgelegd.... Zucht..... Hoe help ik mijn aantal abonnees om zeep........

Roularta Media Nederland B.V. - Duivendrecht
Bart
2/5

5 maanden geleden Abonnement op
'Vorsten' beëindigd ivm overlijden van mijn moeder. Moeder heeft dit kado gehad van mij. Alle benodigde informatie aangeleverd aan Roularta. Zij zouden resterende abonnementsgeld terugbetalen.
Inmiddels mail- en telefoon verkeer gehad met Roularta. Zij geven aan het resterende bedrag teruggestort te hebben op rekening waarvandaan dit abonnement betaald is. Dat rekeningnummer is niet bekend bij mij en heb dit met Roularta gecommuniceerd. Zelfs nog afschriften van bankrekening aan mail toegevoegd waarvandaan zijzelf hebben geïncasseerd. Zij beloven dit steeds op te lossen alleen hoor ik daarna niets meer. Oplossing is gewoon restant overmaken naar het juiste rekeningnummer waarvandaan dit abonnement is betaald.
Echter na 5 maanden, 12 mail en 5 telefoontjes nog steeds geen gehoor. Erg slecht, en triestig gezien de aanleiding..
Inmiddels n.a.v. deze review en goed contact, bovenstaand probleem door medewerker Tanja B. wel goed opgepakt. Daarvoor mijn dank. In middels dus ook naar tevredenheid opgelost.

Roularta Media Nederland B.V. - Duivendrecht
Marieke T. H.
1/5

Lees de review van Anja en ik ben het volledig met haar eens. Tot twee keer toe eindeloos in de wacht gehangen zonder gehoor te krijgen. Heb een proefabonnement op de Delicious voor 3 maanden, na 1 nummer te hebben ontvangen abonnement opgezegd per einde drie maanden. Krijg een schriftelijke bevestiging dat het abonnement na een jaar wordt beëindigd. wat een waardeloze administratie. Ik kijk wel drie keer uit voordat ik weer via Roularta een abonnement mee.

Roularta Media Nederland B.V. - Duivendrecht
Anje D. W.
1/5

Op 13-11-23 heb ik een abonnement bij Landleven opgezegd omdat de lezer was overleden. Ik heb netjes een bevestiging gekregen per e-mail van de opzegging. Echter geen geld terug ontvangen en het abonnement was niet stopgezet. In januari achteraan gebeld, het abonnement bleek per abuis niet direct te zijn stopgezet maar per einde van de periode (sept. 2024). Dit zouden ze corrigeren. Helaas.... Op 20-9-24 weer gebeld en een klacht laten aanmaken, zou direct worden opgepakt. Helaas, niets meer van gehoord. De administratie is daar niet goed voor elkaar....

Roularta Media Nederland B.V. - Duivendrecht
Anita S.
1/5

Nooit maar dan ook nooit een tijdschriftabbonement afsluiten via dit bedrijf. Ze hebben tweemaal bij ons een incasso bedrag geïncasseerd (begin juli en begin augustus) en momenteel wachten wij nog steeds (!) op terugstorting (+- €120) Geld wat zij onrechtmatig in hun bezit hebben is tot op heden nog steeds niet terug te krijgen. Er is contact maar blijven aan het lijntje gehouden worden 'het is in behandeling'.

Roularta Media Nederland B.V. - Duivendrecht
Petar A.
1/5

Landleven scheurkalender en Roots natuur agenda NOOIT ontvangen. Dit al ruim een maand doorgegeven, iedere keer weer een treiter reactie " heeft u het pakket al ontvangen?
Is dit niet het geval kunnen wij hem alsnog naar u toesturen".....
Wat een kwast, je krijgt niets en bent je geld kwijt. Weer een levens les geleerd.
Bestel dus helemaal niets bij hun, scheelt je heel veel ergenis en geld. Google verwijder dit soort bedrijven eens!!!

Roularta Media Nederland B.V. - Duivendrecht
Jeske L.
1/5

Vandaag zag ik dat €50,95 van mijn rekening was afgeschreven door een voor mij onbekend bedrijf, Roularta dus. In de omschrijving stond Flow, dus ik vermoedde een fout, want ik had in mei al voor een halfjaar vooruit betaald.
De persoon aan de telefoon kon mij totaal niets wijzer maken, verwarde me alleen maar meer met opmerkingen als ‘dit is voor de komende 5 nummers’, ‘jaarlijks betaalt u 69,- dat is met 30% korting’ en ‘uw abonnement stopt in oktober’. Over de eerste opmerking: ik heb al betaald dus waarom nog een keer en waarom zoveel? (Het totaal is meer dan het door haar genoemde JAARLIJKSE bedrag). De tweede opmerking: dit is aanzienlijk meer dan ik nu per jaar betaal, wat ik jaren geleden met een behulpzame telefonist van DPG media had kortgesloten. En de derde opmerking? Mijn abonnement stopt. Ehhh hoezo? Ik weet van niks? Ik ben al vanaf het BEGIN van Flow Magazine lid. En als het stopt in oktober, waarom betaal ik dan TWEE keer vooruit voor 5 nummers?
Het telefoontje leverde mij geen enkel antwoord op, behalve een e-mailadres naar de klantenservice van Flow zelf, waarnaar ik nu maar ge-emaild heb.
Oh en van tevoren werden we door Flow ingelicht over de overname van Roularta en dat er NIETS ZOU VERANDEREN voor ons als abonnees. Wel dus.
Zoals eerder gezegd, ik ben vanaf het begin (2008 of zo?) al lid van Flow. Dus om zonder overleg veel meer geld dan afgesproken van mijn rekening te schrijven en mijn abonnement zonder mijn toezegging of weten te beëindigen vind ik beneden alle peil. Mag dit eigenlijk wel?
Lieve Flow, waarom zijn jullie met dit bedrijf in zee gegaan? Als dit niet word opgelost zijn jullie een trouwe abonnee kwijt en ik denk vele met mij!

Go up